Zena Delft

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwtjuh

VWC lid
Hengelsport Delft
Haagweg 129
2612 CR Delft
015 - 212 58 98
www.zenavuurwerk.nl/delft
www.delftvuurwerk.nl

Voorheen was hier Auto Hifi Corner gevestigd.
Dit is het eerste jaar dat Hengelsport Delft vuurwerk verkoopt, dit doen zij onder de naam "Zena Delft".
Zena Delft zal de volgende merken gaan verkopen:

- Herlat
- Chooêt
- Zena Vuurwerk
- Original Fireworks
- Hong Deng Long
- Thor

PhLcW.png

Folder van dit jaar: Folder Zena Delft 2012

De demo wordt gehouden op: 14 december 2012, aanvang om 19:00u.
Om 19:30 zal de demo van start gaan.
De demo wordt geschoten door Pyromax

Locatie: De demo zal worden geschoten vanaf een ponton op het water aan de voorzijde van de winkel.

ar4Ic.jpg

(het groene punt is de exacte schietlocatie)

Ik ben vanmiddag even wezen buurten in deze winkel en ik ben hier zeer enthousiast over!
Hele gezellige en vooral gemotiveerde mensen, een goede sfeer en een mooi ingedeelde winkel!
Zeker een bezoekje waard!

Er wordt overigens morgenavond na de demo 15% korting gegeven op het gehele assortiment!

yup,ik ben er vanmorgen even langsgeweest om te kijken en omdat ik al besteld had,maar nu pas zag dat je ook 15% korting krijgt op de demodag,even gevraagd of er voor mij nog iets geregeld kan worden anders had ik wel op de demo besteld!!
maar dat was geen enkel probleem en als ik het op ga halen wordt dat geregeld.

aardige jongens en een mooie winkel.

zo,heb net mijn bestelling opgehaald hier en ben er uitermate tevreden weer vertrokken:)

genoeg personeel met aardige meiden en ook de eigenaren een dikke plus.Er werd nog even meegelopen om te helpen met sjouwen en de bestelling was 100% in orde.

mooie winkel en voor herhaling vatbaar.

groet Eric.

Heb ook net m'n bestelling hier opgehaald, gelukkig was het niet druk en was ik gelijk aan de beurt!
Stuk of 10 personeelsleden die klaarstonden om te helpen.
Bestelling werd gepakt, alles gecontroleerd en het klopte :)
Stond binnen 3 minuten weer buiten :D
Tot volgend jaar!

Jwtjuh :bye:

Folder van dit jaar: Folder Zena Delft 2013

De demo wordt gehouden op: 13 december 2013, aanvang om 19.30 20.00 zal de demo van start gaan.

Locatie: De demo zal worden geschoten vanaf een ponton op het water aan de voorzijde van de winkel.

Folder van dit jaar: Folder Zena Delft 2013

De demo wordt gehouden op: 13 december 2013, aanvang om 19.30 20.00 zal de demo van start gaan.

Dat is goed nieuws!
Nog even een aantal vragen:

• Word de website nog geupdate? (www.delftvuurwerk.nl)
"Folder Zena Delft 2013" is niet klikbaar... Ik neem aan dat dit bedoeld was als hyperlink?
• Komen er nog speciale acties/kortingen na de demo net als vorig jaar?

Vast bedankt! :)

Jwtjuh :bye:

we zijn volop aan het werk om alles weer toppie voor elkaar te krijgen folders worden het weekend rond gebracht en een mooie advertentie ovver de show 13 december gr

Ik heb net gezien dat er een vuurwerktotaal dealer gevestigt zit op deze locatie. Betekent dit dat er geen zena meer verkocht wordt in Delft? Of is er een nieuwe locatie?

Ik heb net gezien dat er een vuurwerktotaal dealer gevestigt zit op deze locatie. Betekent dit dat er geen zena meer verkocht wordt in Delft? Of is er een nieuwe locatie?

Als je dat egt wilt weten zal contact moeten opnemen met die winkele,
In rotterdam zuid zat ook zena dealer en die is ook over gestapt naar vuurwerktotaal

Is inderdaad een vuurwerktotaaldealer geworden ook is de webshop al open.
Zag ik op facebook

19 december is er ook een vuurwerkahow om 8 uur aan de haagweg

Delft.vuurwerktotaal.nl

het zijn geen vuurwerktotaal dealers geworden, maar gebleven....ze zijn kortom niet met zena meegegaan naar lesli

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan