Zelzate [B] 7 augustus 2012

dennis-pyro

VWC lid
Wanneer: 7-Aug-2012
Plaats: Zelzate (B)
Wie: Onbekend
Kaliber: onbekend
Tijd: 22:30
Waarom: Katse Kermis
Bron: klik hier

Ga hier vanavond even kijken, meer mensen die gaan?

Na een heel eind rijden, en een file van 2uur ben ik weer thuis haha!

Ik merkte al snel dat ik weer in belgie was, de 3 en 4´´ buizen op een metertje of 20 á 30 afstand! heerlijk!

Na even de ´kermis´ (5 atracties) overgelopen te zijn en wat gedronken te hebben vond ik het nog even leuk om te gaan schieten bij de schietkraam.

Nadat een fanfare langs kwam, zijn wij daar maar mee mee gelopen en zagen we al snel dat t vuurwerk begon. Veel consumenten spul en wat 3 en 4'' bommetjes.

Niet de moeite om ver voor te rijden, maar toch een leuk avondje weg geweest!

Gisteren ook naar deze show geweest. Om 7 uur zou Gijs bij mij staan, om vervolgens door te rijden naar Zelzate. Na een reis van een uur en 10 minuten kwamen we aan in het dorp. (dorp je kunt het beter een gat noemen:p)
Auto geparkeerd en vervolgens op zoek gegaan naar de beroemde Katste kermis.

kermiszelzate.jpg

Er stonden wel liefst 5! kraampjes.Stelde dus geen reet voor, we hebben zelfs geen oliebollen kraam kunnen vinden. Nadat we een potje geschoten hebben bij de schiettent, en zwaar genept zijn door de eigenaar van deze kraam zijn we doorgelopen naar de Katste feesten

katstefeesten.jpg

(sorry voor slechte kwaliteit foto.

Hier stonden 2 partytenten die helaas niet open waren, Wel stond er een podium met een irritante vent, die dacht dat hij een wereldstem had

feestzelzate.jpg

optedenzelzate.jpg

Na hier een biertje gedronken te hebben, en we die man flink hebben lopen uitlachen werd het tijd om richting het schietveld te lopen. Het was al 10 uur en we wouden niks missen van de fakkeltocht die om 22:15 zou beginnen.
Onderweg kwamen we de fanfare al tegen en de fakkelstoet. Er hadden zich wel liefst 4 mensen ingeschreven voor deze fakkeltocht. Was dus prachtig om te zien :p

Vervolgens hebben we nog 10 minuten gewacht tot de show begon. Helaas was de oplader van mijn video camera kwijt. Dus heb de show moeten filmen met mijn foto camera. Helaas was deze batterij na 10 minuten ook op dus de finale staat er niet op.
Deze heeft Gijs wel gefilmd, gijs kan jij deze online zetten?

http://www.youtube.com/watch?v=P5_nGc2Lym8
Zoals Gijs al zei het was een redelijk showtje met wat 3 en 4" bommen en wat consumenten potjes. Maar daar blijft het ook bij.
Ondanks dat toch een leuke dag gehad.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat je een leuke dag hebt gehad Dennis.
En ik zie dat je ontzettend genoten hebt van die heerlijke oliebollen, perfect!:thumbup:
Over de show hebben jullie niet geklaagd zo te zien, veel zware blokken en shells, ook dit weer perfect!:handsup:
Jammer van die zanger, hadden ze maar zanger Rinus moeten uitnodigen, die weet wel hoe die een feestje moet geven!:p
Hoezo zijn jullie zwaar genept bij de kermis exploitant?

Conclusie, was een topper van een avond?

Back
Bovenaan