Verleden jaar was echt te chaotisch. Dus dit jaar wordt compleet anders.
Weer was rot (regen/mist) en, er zaten een aantal gasten ons extreem dwars.
Overdag: Wachten op een melding. Mits zonsondergang mooi wordt dat ff fotograferen. En natuurlijk sorteren. Heel veel sorteren, want ik wil steeds groter afsteken.
In de avond wordt het niet 1 a 2 uurtjes weglopen van de pestkoppen, maar lopen we gewoon rond. Na plekken waar mensen zijn waarmee we (ik en me zusje), gezellig kunnen stoken. Als er een melding komt ga ik er alsnog naar toe. Vervolgens komt er vast weer wat op tv, wat ik dan ga kijken. Soms ben ik ook te vroeg binnen en dan eet ik mezelf vol van verdriet dat t alweer bijna voorbij is.
En dan in de nacht, gewoon de hele tijd voor stoken, hopelijk niet weer maar 1mtr zicht (echt absurd). En rond half 2 naar binnen, wat eten, alles op de PC zetten en slapen, als dat lukt.
Verleden jaar had ik teveel knalvuurwerk (krijg je als je ineens een pak van 500 rotjes krijg:S), dit jaar komt er geen druppel meer in. Uiterst wat shocks of knalcakes. (Deze laatste zeker meer, want vond ze hartstikke leuk

) Dit jaar heb ik besloten vooral sier te nemen en proberen het steeds meer op te bouwen tot alleen het grootste overblijft. (Verleden jaar lukte dit aardig).
Tevens, vanwege mijn andere interesse, 112 fotografie, neem ik ook de tijd om eventueel deze hobby te volgen. (Verleden jaar was het wel erg stil qua meldingen).
Maar goed, eerst moet ik uberhoud het geld voor elkaar zien te krijgen. Want ja, dat ik verleden jaar zoveel had gewonnen, dat was echt gigantische geluk.