Zeecontainer vol illegaal vuurwerk ontdekt in Zwartsluis

fexZy

VWC lid
Zeecontainer vol illegaal vuurwerk ontdekt in Zwartsluis

In een zeecontainer in Zwartsluis is maandag 450 kilo illegaal vuurwerk ontdekt. De 30-jarige man aan wie de container was verhuurd, heeft zich gisteren bij de politie gemeld.
Het illegaal vuurwerk werd ontdekt na een anonieme tip. Agenten gingen
op onderzoek uit en vonden in de zeecontainer aan het Oude Diep honderden kilo's illegaal vuurwerk. Er lagen onder meer nitraten, vlinders en siervuurwerk in de container.
Al snel werd duidelijk dat de container aan de 30-jarige man uit de gemeente Noordoostpolder was verhuurd. Die meldde zich gisteren. Het vuurwerk is in beslag genomen, er wordt verder onderzoek gedaan.

http://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=258633 #rtvoost

zo te zien zijn mensen elkaar weer lekker aan het verlinken...

Het illegaal vuurwerk werd ontdekt na een anonieme tip
694

Zielig he mensen erbij naaien die kicken daarop ofso
Nou ik weet wel wat er met snitchers gebeurd:bonk:

Volgens mij was er vorig jaar een soortgelijk bericht, ook in een zee container.
Hij heeft het in ieder geval wel veilig opgeslagen

Hahaha :biertje: cool dat je het goed oppakt :biertje: Dat is dus die vuurwerkfreak sfeer die velen van ons zo geweldig vinden!

Tuurlijk ik vond hem wel scherp van je, en we zijn hier met z'n allen om lol te trappen en daarbij mag je elkaar best een beetje sarren. Alles met een knipoog

Tuurlijk ik vond hem wel scherp van je, en we zijn hier met z'n allen om lol te trappen en daarbij mag je elkaar best een beetje sarren. Alles met een knipoog

Inderdaad man zo is het precies. Top dat we het hier soms niet met elkaar eens kunnen zijn maar uiteindelijk toch samen door één deur kunnen :) Veel mensen zien ons vuurwerkliefhebbers als een groep losgeslagen neanderthalers maar dit bewijst toch wel het tegendeel. En uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde, het voortzetten van onze hobby, onze passie.

Back
Bovenaan