Youtube schending

Beste mede freaks,

Zoals bij de meeste wel bekend ben ik lekker aan het filmen.
Shows en privé vuurwerk en vuurwerk van anderen.

Ik had een mooi filmpje geplaatst waarin mijn zoontje en een vriendje en vriendinnetje vuurwerk aan het stoken waren, niks bijzonders, gewoon echte sfeer.

Werd ook goed ontvangen, hoop keer bekeken en veel likes. Leuke berichten ook van iedereen.
Het volgende gebeurde vannacht.

Kreeg om 01.24 uur de volgende reactie van een persoon uit de vs op dit filmpje:

what are you doing your arent aloud ot use firewroks or use a lighter LET YOUR DAD DO IT YOU GET BADLY HURT OR KILED PLAYING WITH FIREWROKS

Om 01.25:

THAT nearly took his finger of

Blijkbaar heeft ze ook nog op de knop, markeren als ongepast gedrukt.

Om 02.37 uur ontving ik namelijk van YT het volgende bericht:

Over je account: ShellMartijn
De YouTube-community heeft een of meer van je video's als ongepast gemarkeerd. Zodra een video wordt gemarkeerd, wordt deze door het YouTube-team beoordeeld op naleving van onze Communityrichtlijnen.Na beoordeling hebben we vastgesteld dat de volgende video's inhoud bevatten die deze richtlijnen schenden. De video's zijn daarom ontoegankelijk gemaakt:
31-12-2011. Stoken met de kids. - (ShellMartijn)
Je account heeft één waarschuwing met betrekking tot de Communityrichtlijnen ontvangen. Deze waarschuwing vervalt na zes maanden. Nieuwe schendingen kunnen ertoe leiden dat de mogelijkheid om materiaal op YouTube te plaatsen, tijdelijk wordt uitgeschakeld en/of dat je account wordt beëindigd.
Voor meer informatie over de Communityrichtlijnen van YouTube en de manier waarop wordt toegezien op de naleving ervan, ga je naar het Helpcentrum.
Hoogachtend,
Het YouTube-team

Dus me filmpje is bekeken door een YT medewerker die akkoord ging met haar melding en heeft gewoon klakkeloos het filmpje verwijdert en me een waarschuwing gegeven.
Nog een waarschuwing en me account wordt geblokkeerd of zelfs verwijderd.

Iedereen die het filmpje gezien heeft weet dat er niks mis mee was.

Zie heeeeeeeel veeeeeeeeeeel meer filmpjes waarbij ik me drie keer omdraai omdat er zaken gesloopt worden of onverantwoord gestookt wordt.

Youtube is dus niet te bereiken via mail om hun beslissing aan te vechten of je eigen versie van het verhaal te vertellen.
Dus ik moet het maar accepteren?

Ik kan hetzelfde filmpje natuurlijk altijd weer uploaden en dan duidelijk uitleggen in de meest gangbare talen dat dit onder mijn supervisie was, de kids hadden alle veiligheidsvoorschriften in acht genomen, er wordt niks gesloopt, enz. By the way, er was geen aansteker in het spel, alleen aansteeklont en een ieder, ja zelfs ik, liep met een vuurwerkbril! Pffff.

Daarbij loop ik de kans dat YT mijn account stopt, of was dit alleen maar een trut die op het verkeerde moment, met een verkeerde YT gast, op het verkeerde tijdstip op ongepast drukt…

Het blijkt nu zelfs zo te zijn, heb net hetzelfde filmpje op een totaal onbekend account proberen te uploaden om diegene die het filmpje nog niet kennen te laten zien om wat voor niks het gaat.
Maar zelfs daar wordt de video meteen al gekenmerkt als ongepast.

Blijkbaar zal eea gelinkt zijn aan mijn ip?

Maar ja, wie is de volgende die op de knop drukt. Waardeloos systeem als YT zo reageert!

Normaal weet je de persoon niet die de knop indrukt, maar zo dom als ze is stuurt ze eerst deze reacties. Ik weet niet of ik haar nog iets moet sturen.
Haar kanaal bestaat niet eens uit video’s, enkel berichten op filmpjes (feeds) zijn zichtbaar.

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt, of wat zouden jullie doen in dit geval.

Ik baal er flink van en dacht plaats dit topic, want het kan iedereen overkomen met goede bedoelingen. Je hebt blijkbaar maar 2 mensen nodig die het kunnen vergallen. 1 die zelf niet spoort en een YT persoon die geen zin heeft zijn/haar werk te doen…

Maar hoe kan ik dit terugdraaien, oplossing bedenken, of aanpakken.

Ik heb het filmpje gezien ja, en ik vond het wel een leuk sfeer filmpje. Maar heb wel af en toe gehad van oei, das wel gevaarlijk, alhoewel het allemaal klein spul was. Vuurwerkbril enzo. Maar filmpjes met cobra's enzo die alles opblazen en thunderkings uit de hand, das dan wel goed? Echt onzin. Ik heb geen idee wat je moet doen, t enigste wat ik weet is dat het onzin is dat ze het verwijderen.

Lang leve Google.. Sinds de overname is die hele website naar de Kalote geholpen met advertenties en gare algemene voorwaarden met een Amerikaans tintje.. Ik denk dat je je er bij moet neerleggen. Zou wel die gene die een melding heeft gemaakt een berichtje sturen. Word al pissig als ik dit lees.

Edit: Jammer dat niemand anders er nu nog op kan reageren.

In amerika zijn ze volgens mij aardig streng kwa regels,maar overdrijven is ook een vak als je gewoon wat vuurwerk afsteekt met je zoontje.

Ik heb het Filmpje ook gezien, en ik vind het ook een beetje jammer dan Google/Youtube weer zoiets doet. Ik heb echt geen idee wat je moet doen, gewoon niks doen lijkt mij het beste.

google en facebook zijn overgenomen door de fbi... good luck. mijn mail is al 2 jaar geblocked omdat ik zogenaamd spam zou verzenden. achterlijk. je vrijheid gaat steeds meer weg. BAH.

typisch amerikaans gedrag weer, dat typische overdreven bezorgde gedoe en vervolgens ook nog de tip meegeven om een aansteker te gebruiken ipv een aansteeklont :bonk: Verder weet ik niet hoe de amerikaanse wetgeving is omtrent het gebruik van vuurwerk door minderjarigen...

"helaas" ben jij op het moment dat je je account hebt aangemaakt op youtube akkoord gegaan met de voorwaarden (wss zonder dat je ze gelezen hebt?) waarin staat dat youtube zomaar jouw video's mag verwijderen wanneer mensen de video ongepast vinden.

Echter kan ik zo snel niet iets vinden wat in jouw filmpje de Service voorwaarden of de community guidelines schendt

Maak een account aan op Vimeo.
Heb ik ook en zet mijn filmpjes hier ook op.
Youtube is leuk om naar te kijken, maar om zelf up te loaden, vind ik het totaal niks.
Ik had een x aantal jaren geleden mijn Starkids doorlont project er op gezet.
5 minuten na het uploaden, had een een of andere Italiaan het gejat en op zijn account gezet.

Van die stomme yank zo ik me niets aantrekken, zo simplistisch denkt dit volk nou eenmaal en zijn totaal geindoctrineerd door beelden die ze, (in de door hun serieus genomen media), gezien hebben.
Fictie en realiteit lopen totaal door elkaar heen in deze mensen hun hoofd, neem als voorbeeld maar hun tv programmas die hier (hoe walgelijk ook) uitgezonden worden (dat ze zogenaamd die auto's in beslag komen nemen).

Echter zou ik wel in protest gaan richting youtube dat dit nergens op slaat.
Ik weet niet of je ze kan bereiken met je huidige account, maar ik wil ze anders ook nog wel een berichtje sturen hoor met hetgeen niet klopt aan dit geheel.

Beste mede freaks,

Zoals bij de meeste wel bekend ben ik lekker aan het filmen.
Shows en privé vuurwerk en vuurwerk van anderen.

Ik had een mooi filmpje geplaatst waarin mijn zoontje en een vriendje en vriendinnetje vuurwerk aan het stoken waren, niks bijzonders, gewoon echte sfeer.

Werd ook goed ontvangen, hoop keer bekeken en veel likes. Leuke berichten ook van iedereen.
Het volgende gebeurde vannacht.

Kreeg om 01.24 uur de volgende reactie van een persoon uit de vs op dit filmpje:

what are you doing your arent aloud ot use firewroks or use a lighter LET YOUR DAD DO IT YOU GET BADLY HURT OR KILED PLAYING WITH FIREWROKS

Om 01.25:

THAT nearly took his finger of

Blijkbaar heeft ze ook nog op de knop, markeren als ongepast gedrukt.

Om 02.37 uur ontving ik namelijk van YT het volgende bericht:

Over je account: ShellMartijn
De YouTube-community heeft een of meer van je video's als ongepast gemarkeerd. Zodra een video wordt gemarkeerd, wordt deze door het YouTube-team beoordeeld op naleving van onze Communityrichtlijnen.Na beoordeling hebben we vastgesteld dat de volgende video's inhoud bevatten die deze richtlijnen schenden. De video's zijn daarom ontoegankelijk gemaakt:
31-12-2011. Stoken met de kids. - (ShellMartijn)
Je account heeft één waarschuwing met betrekking tot de Communityrichtlijnen ontvangen. Deze waarschuwing vervalt na zes maanden. Nieuwe schendingen kunnen ertoe leiden dat de mogelijkheid om materiaal op YouTube te plaatsen, tijdelijk wordt uitgeschakeld en/of dat je account wordt beëindigd.
Voor meer informatie over de Communityrichtlijnen van YouTube en de manier waarop wordt toegezien op de naleving ervan, ga je naar het Helpcentrum.
Hoogachtend,
Het YouTube-team

Dus me filmpje is bekeken door een YT medewerker die akkoord ging met haar melding en heeft gewoon klakkeloos het filmpje verwijdert en me een waarschuwing gegeven.
Nog een waarschuwing en me account wordt geblokkeerd of zelfs verwijderd.

Iedereen die het filmpje gezien heeft weet dat er niks mis mee was.

Zie heeeeeeeel veeeeeeeeeeel meer filmpjes waarbij ik me drie keer omdraai omdat er zaken gesloopt worden of onverantwoord gestookt wordt.

Youtube is dus niet te bereiken via mail om hun beslissing aan te vechten of je eigen versie van het verhaal te vertellen.
Dus ik moet het maar accepteren?

Ik kan hetzelfde filmpje natuurlijk altijd weer uploaden en dan duidelijk uitleggen in de meest gangbare talen dat dit onder mijn supervisie was, de kids hadden alle veiligheidsvoorschriften in acht genomen, er wordt niks gesloopt, enz. By the way, er was geen aansteker in het spel, alleen aansteeklont en een ieder, ja zelfs ik, liep met een vuurwerkbril! Pffff.

Daarbij loop ik de kans dat YT mijn account stopt, of was dit alleen maar een trut die op het verkeerde moment, met een verkeerde YT gast, op het verkeerde tijdstip op ongepast drukt…

Het blijkt nu zelfs zo te zijn, heb net hetzelfde filmpje op een totaal onbekend account proberen te uploaden om diegene die het filmpje nog niet kennen te laten zien om wat voor niks het gaat.
Maar zelfs daar wordt de video meteen al gekenmerkt als ongepast.

Blijkbaar zal eea gelinkt zijn aan mijn ip?

Maar ja, wie is de volgende die op de knop drukt. Waardeloos systeem als YT zo reageert!

Normaal weet je de persoon niet die de knop indrukt, maar zo dom als ze is stuurt ze eerst deze reacties. Ik weet niet of ik haar nog iets moet sturen.
Haar kanaal bestaat niet eens uit video’s, enkel berichten op filmpjes (feeds) zijn zichtbaar.

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt, of wat zouden jullie doen in dit geval.

Ik baal er flink van en dacht plaats dit topic, want het kan iedereen overkomen met goede bedoelingen. Je hebt blijkbaar maar 2 mensen nodig die het kunnen vergallen. 1 die zelf niet spoort en een YT persoon die geen zin heeft zijn/haar werk te doen…

Maar hoe kan ik dit terugdraaien, oplossing bedenken, of aanpakken.

ik vindt het maar een raar verhaal... laten we het erop houden dat die amerikanen zulk overdreven volk is niet te geloven.
hebben we eindelijk iemand die wat mij beterft super filmpjes maakt beginnen hun weeer te zeiken pffff.
martijn ik hoop dat het blijft bij het verwijderen van dat ene filmpje want anders zou het helemaal *** zijn.
succes kerel.

Ik volgde een Amerikaanse gast waarbij ook is een keer een filmpje als ongepast werd getagd. Deze man heeft toen naar youtube gebeld en toen kwam het filmpje weer online.

Mij lijkt het dus dat je even met youtube/google moet bellen. Als dat kan in Nederland, want ik weet niet of ze hier een kantoor hebben.

Mijn advies:
Mail degene(of laat een berichtje achter) over hoe het werkelijk was.
En als dit niet werkt: laat het rusten of ga naar vimeo. Want dit kun je niet voorkomen tenzij je in comment uitlegt wat er precies aan de hand is.
Dus zeggen dat veiligheid niet in geding was etcetcetc.
greetzz

Ik volgde een Amerikaanse gast waarbij ook is een keer een filmpje als ongepast werd getagd. Deze man heeft toen naar youtube gebeld en toen kwam het filmpje weer online.

Mij lijkt het dus dat je even met youtube/google moet bellen. Als dat kan in Nederland, want ik weet niet of ze hier een kantoor hebben.

Er is een nederlands google kantoor http://goo.gl/maps/AGTG9

weet alleen niet of zij ook beslissingen van youtube kunnen terug draaien

Met een nieuw account haar account als schending markeren?

het is een manier ja :wink:maar over ongepast gesproken heel dat ytube staat vol amerikaans gevaar gasten die droogijs bommen maken,sniper filmpjes,heel veel wapen filmpjes,hoe maak je zelf vuurwerk filmpjes etc het grote asso gevaar voor youtube zijn de amerikanen zelf:mad:

het is een manier ja :wink:maar over ongepast gesproken heel dat ytube staat vol amerikaans gevaar gasten die droogijs bommen maken,sniper filmpjes,heel veel wapen filmpjes,hoe maak je zelf vuurwerk filmpjes etc het grote asso gevaar voor youtube zijn de amerikanen zelf:mad:

Youtube staat vol met rare dingen.
Fan video's van verschillende artiesten worden vaak snel verwijderd omdat het de auteursrechten schendt, haat video's over dezelfde artiesten worden niet verwijderd. Het is heel krom wat er op youtube gebeurd. Wat denk je van geld verdienen met video's waar je niet eens een auteursrecht van hebt hahaha... krom!
Dus ja, sinds dat Youtube voor elke video bijna een reclame heeft zitten, is het niveau aardig omlaag gegaan.
Te commercieel...

Hier hetzelfde probleem.

Bij elke film van vuurwerk wat op muziek geschoten is, krijg ik de melding dat de video in bepaalde landen wordt geblokkeerd, vanwege Auteursrechten. Belachelijk.
Terwijl dit gewoon mijn eigen films zijn, waar ik moeite voor doe.

Promo's idem dito.
Ken van vroeger een aantal dj's persoonlijk, je vraagt netjes mag ik dat nummer van jullie gebruiken. Is vaak geen probleem.
Vervolgens steek je er veel tijd in, je gaat uploaden en dan krijg je weer zo'n belachelijke mail van hun wegens schending.

Ook hebben ze gevragen aan me, of hun reklame in mijn films mochten plakken tegen een vergoeding. Dit wilde ik liever niet, maar toch zit er bij sommige reklame.

Verder worden mn originele filmbestanden zo verkracht, de kleuren zijn flets en soms haperen de beelden (vooral laatste tijd veel last van).

Het is dat ik bij Vimeo maar een max van 500mb per week mag uppen, anders gebruikte ik geen joepoep meer.

Back
Bovenaan