Yellow Sky

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5006
Artikelnaam: Yellow Sky
Aantal Schoten: 10Schots
Effectomschrijving: rode en groene tails met zilveren en gele boeketten gevolgd door thunder
Richtprijs: 7,00 euro
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Filmpje (van Vuurwerk Orthen)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het een mooie cake voor het geld vind dat er wel grappig uitzien zo dikke tail dat die even blijft hangen en dat dan het effect komt..

Sissers favoriet haha :bonk:

dit zijn nou top potjes voor een laag budget . wij lachen er om en een hoop mensen hebben toch zo iets van Heej zag je dat die staart met dat mooie boeket en dat voor 7 euro.. ik vind het een mooi potje

Ik vind dit ook een van de leukere cakes die ik vaak uitzoek einde van het jaar. Het is iets wat je erbij neemt, hoewel het ook iets voor anderen het toppertje van de avond is zoals Gurby aangeeft.
Het zijn gewoon leuke effecten en de prijs is top ervoor, zeker een aanrader. :)

Ja, dit is zeker een leuk potje.
Maar ik zal toch wat tegengas geven, de boeketten zijn erg snel weg en hij duurt niet echt lang..
Ik heb hem op film staan maar denk dat dit overbodig is; filmpjes genoeg.:wink:
Ohja ze geven wel mooie dreunen :angel:
:bye:

Ik wilde vragen, weet iemand hoeveel deze cake weegt en hoe hoog die ongeveer is??

Dank voor jullie antwoord

toen ik dit las en de filmpjes had gezien wist ik gewoon zeker dat ik deze pot moest hebben en ik heb hem me daarom ook besteld toppie voor jullie informatie

heb hem vorig jaar gehad hij is echt perefect ! op het filmpje is hij wat minder best raar maar in het echt is hij nog mooier !!!!

yellow sky hele goeie cake helaas zie ik hem niet zo vaak meer in me lijsje staan want ik denk dat deze uit de collectie is gehaalt

Persoonlijk vind ik het maar een flut cake, Magere effecten voor 8 euro, nee, ik weet dan wel betere producten.

:bye:

Ik vind het juist voor die prijs een prima cake, leuke effecten, lijkt mij zo wel een redelijk harde burstknal te hebben. Alleen jammer dat ie vervangen is voor de Lemon and Pink One volgens mij... Al is dat ook wel een goed potje

Back
Bovenaan