XpyroX movies

Aigohn

VWC lid
hoi allemaal,

bij deze is mijn eerste video topic geopend. het is de eerste keer dat ik oud en nieuw een beetje heb gefilmd. alles is overdag gefilmd. me camera op het statief gezet en knallen maar. ook met de pijlen die we overdag afstaken heb ik me camera laten staan (bij de meeste, cruise rockets en sun warriors).

van de nacht heb ik niks gefilmd omdat ik daar niet super veel zin meer in had :p maar hier zijn de filmpjes. geniet er van zou ik zeggen, en kritiek en tips zijn altijd welkom, zoals ik al zei dit is het eerste jaar dat ik film en dat het een beetje gelukt is.

genoeg getypt. hier komen de filmpjes!

Silver salute van dynasty om 10.00 uur. werd nog tussen door gevraagd of het wat zachter kon :D
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sun warrior rockets van dynasty, gaat er nog 1 verkeerd.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

cruise rockets van dynasty, heerlijke gil pijlen!
+ YouTube Video

een zelf gemaakt matje van:
crackling balls (zie je niet goed op het filmpje)
rotjes
la bomba's
+ YouTube Video

een crackling lint. niets bijzonders maar toch.
+ YouTube Video

rook bommen.
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan