X-Treme Machine

Prachtige waaier. De mooiste waaier die ik gisteren heb gezien. Ik neem er 2, omdat het kan. Nee zonder geheid, dit is een super mooie waaier die een goeie opbouw heeft. Zoals Mike aangeeft is de finale net te vroeg, maar dat is verder niet erg, want hij is en blijft onwijs gaaf.

dat is echt een topaanbieding voor een topproduct. Dan kost een karton (3 stuks) nog "maar' 135 euries :) een unieke kans voor veel liefhebbers om voor relatief weinig geld de show te maken in je straat ;)
Ik had ze al in een mailtje wat ik kreeg zien staan, maar had er weinig aandacht aan besteed.
Totdat ik erachter kwam dat ik er normaal 90 euro voor betaal.
Meteen net maar 2 stuks besteld, mooi voor in de finale, 2 tegelijk. :D

haha, heb hem gratis gekregen!!

ik had mijn bestelling opgehaald en toen had ik ipv thunderking XXL een doosje shocks die ook thunderking XXL heette.
even een telefoontje gepleegd en meneer vroeg of ik hem kon halen. ik zei: voor 1 pot is het te ver om daarheen te gaan. en hij zei dat hij er een pot bij deed(ik benieuwd).
ging ik hem de volgende dag halen komt die in 1x op toonbank te staan, ik denk vette shit!!

ik ben er iig goed blij mee

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 023
Artikelnaam: X-treme Machine
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 5300 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 70 Schoten
Effectomschrijving: Time rain, Crackling, Willow, Palm, Glitter, Star
Tijdsduur: 30 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 3/1
Richtprijs: €89,50

Vind het mooie pot alleen jammer dat ik alleen de eerste 2 rijen van gezien en daarna klapte die kapot.

Gelukkig was die 55 euro is ook hoop geld best wel zonden.

Back
Bovenaan