X-plosion

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1018
Artikelnaam: X-plosion
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 285 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: brocade, crown, willow, dahlia, glitter
Tijdsduur: 40-45 sec.
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 27,50
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1018-x-plosion.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze cake als vervanging van de Extreme Salute. Ik had op het forum al navraag gedaan, en ze wisten mij te vertellen dat het een waardige vervanger was voor de oude Salute.
En jawel, ze hadden gelijk. Wat een geweld komt er uit deze cake. Ik ga niet meer moeilijk doen voor de Extreme Salute en of het wel een oude of een nieuwe of 1 van wolf is en welke variant je dan wel niet hebt enzo. (duidelijke zin hè) Ik neem volgend jaar gewoon de X-plosion. (koop er overigens maar 1 en niet een hele doos Salutes!!!)
De pluspunten van deze cake:
-Betaalbaar
-Zeer harde burst
-Goed tempo
-Grote boeketten, vooral die met goud en blauw
-Goede afwisseling

De minpunten:
-ehhhhh, ik kan er geen bedenken.

Ik vind dit ook niet zo heel verkeerde cake zeg...omlabeling van een extreme salute versie misschien? Wel heerlijke gouden effecten!

Als het een omlabeling betreft is tie wel duurder geworden. ES zat op 25 euro dacht ik.
greetzz

Edit: ik bekijk net even de filmpjes en heb ook net de filmpjes van ES bekeken en ze zijn wel anders. Dan heb ik het over de ES van Barely Legal.

Klopt, dit is gewoon een extreme salute met een ander label. Alleen dan nog mooier in mijn ogen. Ik heb elk jaar de extreme salute gehaald, maar ik ga dit jaar de x-plosion halen.

Jammer dat hij niet zo hard knalde als verwacht. Dat maakte deze cake toch zo goed. Maar alsnog zijn de effecten mooi, vind hem niet tegenvallen. Ik heb nog een oude versie staan maar dit jaar komt er zeker nog 1 bij.

Hele mooie pot, alles was eigenlijk goed, tempo mag ietsjes hoger liggen, maarjaa, dan vraag je om perfectie en die is er bijna niet

Monstertje! 100% aanrader... tempo, burst effect alles was goed. En de rpijs 22,50€ Was ideaal!

Gewoon een super cake.

Hele mooie pot, alles was eigenlijk goed, tempo mag ietsjes hoger liggen, maarjaa, dan vraag je om perfectie en die is er bijna niet

Dan schiet je er toch meerdere, dan heb je dit "probleem" niet meer. Hier zat een goed tempo erin. Zal wel komen omdat ik ze per 6 schoot,haha. Voor 10 per pot kan dat wel.

Dan schiet je er toch meerdere, dan heb je dit "probleem" niet meer. Hier zat een goed tempo erin. Zal wel komen omdat ik ze per 6 schoot,haha. Voor 10 per pot kan dat wel.

Hier ook per 6 geschoten, mooi spektakel, echt een prima cake met mooie mix van boeketten. Toch wel een aanrader, maar per stuk wel net even te rustig naar mijn mening, denk alleen dat de gemiddelde consument wel op dit tempo zit te wachten. :)

Vorig jaar 6 gratis bij mn bestelling van Pronk gekregen.
Niet verkeerd hoor ! Hier 5 tegelijk:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tegenwoordig heb je ook al de xplosion 2.0!!! Ben benieuwd naar filmpjes want het was al een prachtbak maar hij word nu nog mooier....

Had deze vorig jaar ook in de collectie zitten, mooie volle boeketten harde burst kortom een geweldige bak.
Kan niet wachten op dit jaar met de nieuwe versie 2.0!

was dat de ouwe of de nieuwe?

Ik heb geen idee, ik moet wel zeggen dat ik hem op het filmpje uit de startpost een stuk vetter vind dan de nieuwste filmpjes. Iemand die hier misschien een antwoordt op kan geven ?

@ edit : maar als ik hem dan weer vergelijk met het filmpje van Dark Soul dan vind ik hem er weer behoorlijk op voor uit zijn gegaan ( filmpje in startpost is waarschijnlijk een china filmpje )

Back
Bovenaan