X-Box

moontan

VWC lid

Artikelnummer: 022
Soort: Cake
Collectie: X-treme collectie
Aantal schots: 64
Kruitgewicht: 500 gram
Effecten: Tail, star, glitter, crackling, wave. Deze cake lijkt wel niet te stoppen! 64 schoten met een variatie aan kleuren wisselen elkaar af, eindigend in een grote finale.
Kleuren: Rood, zilver, groen en geel
Aantal per karton: 5 stuks
Verkoopadviesprijs: €52,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is inderdaad wel anders dan de Dominator, hoewel ze wel een beetje wat van elkaar weghebben...dat is een beetje het explosieve denk ik dan, en het geweld wat de cakes lijken te hebben.
Ik denk dat ik ga kiezen tussen deze of de dominator...of stiekum toch maar allebei:devil:.

Grote variatie aan verschillende effecten maken het een top cake. Voor ieder wat wils met een moordend tempo! Prijs is ook nog redelijk beschaafd voor een 500 grammer.

Ik vind dit ook toch wel een topper hoor.
En niet eens om zijn effecten, die zijn een beetje standaard.
Maar meer om zijn geweldige tempo en de ongelooflijk harde burst.
Het knalt de pan uit.!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik weet niet zo goed wat ik van deze cake moet zeggen. Het begin was magertjes maar het einde is wel een stuk beter.

Ik vond deze egt geweldig zit egt een goed tempo en en de finale is ook egt super :thumbsup:
Naar mijn ervaring is het gewoon een dikke aanrader :wink:

Komt volgende jaar zekers weer op me lijstje :thumbsup:

Gisteren gezien op een demo en moet zeggen dat ik verrast was! De X-Box heeft geen grote effecten, maar door het rappe tempo wordt het wel een groter geheel! Ik vond het jammer dat ie afgelopen, dus verrassend!

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 021
Artikelnaam: X-Box
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 2660 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 64 Schoten
Effectomschrijving: Deze cake ijkt wel niet te stoppen! 64 schoten met een variatie aan kleuren wisselen elkaar af. Eindigend in een grote finale.
Tijdsduur: 40 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €52,50

Adviesprijs 2013 €49.95
Voor de consument is dit een hele mooie bak. 64 schoten, dus nog geen euro per schot. Duurt lang, goede uitwerking en een mooie finale!

Heeft iemand deze gisteren nog gefilmd? Hij maakte namelijk een erg goede indruk op me. Ik had alleen het idee dat het tempo hoger lag dan in de video van hier boven.

Wat denken jullie?

Back
Bovenaan