Wreckless 50's

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: ZFC 1635
Artikelnaam: Wreckless 50's
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: ca. 1000 gram
Aantal Schoten: 2 x 25 shots (50 shots)
Effectomschrijving: Crackling staarten met crackling willows gevolgd door een salvo van koningsblauwe parels.
Tijdsduur: ca. 75 seconden
Stijghoogte: ca. 55 meter
Kartoninhoud: 3/2
Richtprijs: € 69,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1635__geisha_wreckless_box50shots_cakebox_vuurwerk  mania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
...en zo stromen de nieuwe producten van Vuurwerkmania binnen! NICE! Benieuwd naar de aankomende films en info van al die nieuwe items! :cool:

Ik ben het eens,met wat Kwintos zegt. Iets meer tempo,en hardere crackling,had hem iets vetter gemaakt. Maar desalniettemin,een prima bak. :)

ik zat eerst de product film te bekijken en daarna de demo film en toen dacht ik gelijk wat is hier gebeurt.
Want de product film is top , maar de Demo film is niet zo best.

Maar nu is dus alles aangepast, want ze waren zelf ook niet erg tevreden blijkt .. begrijp me niet verkeerd want dat vind ik alleen maar positief want in het nieuwe tempo ziet het er stukken beter uit

alleen denk ik dan wat heb je dan tijdens de demo geschoten ? geen productie dus.

Dikke verbetering ja, zo is ie een stuk interessanter!
Kicke bak toch wel, neem hem toch in overweging. :)

Valt me nu pas op deze cake, de 1e versie geef ik eerlijk gezegd nog geen €20 voor. Maar de snelle versie....dikke bak zeg! :D Staat op de lijst maar eerst een demo afwachten :wink:

Valt me nu pas op deze cake, de 1e versie geef ik eerlijk gezegd nog geen €20 voor. Maar de snelle versie....dikke bak zeg! :D Staat op de lijst maar eerst een demo afwachten :wink:

Nog geen € 20? Ik denk dat je deze niet live hebt gezien dan Thomas? Want de effecten zijn echt huge!!

Dan is het maar te hopen dat ze allemaal zo zijn als dat laatste filmpje! die is wel tof! 2x 500 gram is toch goed gevuld.

hmm ik vond hem niet veel aan .
het tempo licht me veel te laag .
als hij in salvo s had geschoten had hij bij mij meer kans gehad .

Als de effecten dan zo groot zijn bij de vorige versie, dan moet deze verbeterde versie, die in salvo's schiet, helemaal een spektakel zijn! Zeker een interessante bak!

Edit: Die met die salvo's is toch de uiteindelijke versie?!

Back
Bovenaan