Workshop RoyalFireworks misschien een idee voor een meeting?

RemcoS

VWC lid
Ik zit net (eigenlijk zoals wel vaker) een beetje te googellen.

Nu kom ik net op de site van Royal Fireworks, die ook workshops geven (soortemet van teambuilding/bedrijfsuitje/klantenbinding.

Het doel is na het theoretische gedeelte zelf met degene die er zijn een vuurwerkshow te bouwen, nouja zie de uitleg in de link:

http://www.vuurwerk-rf.nl/vuurwerk-workshop.html

Nu is mijn vraag uiteraard (omdat hier allemaal vuurwerk liefhebbers zitten) of hier intresse voor is.

Uiteraard zullen hier kosten aan verbonden zijn, welke ik nog niet weet, maar bij evt intresse kan hier natuurlijk geinformeerd naar worden.

We steken ook jaarlijks vuurwerk af toch :p

Maar in dat geval zal er wel meer info van zijn (onder de freaks :D)

Is al vaker georganiseerd door Royal.
Ik heb het 2 keer mee mogen maken.
Erg leuk om te doen en je krijgt een stuk meer respect voor de schieters.
Aangezien zij al vanaf s'morgens tot s'nachts bezig zijn om alles voor te bereiden, op te bouwen, elektronisch aan te sluiten, te schieten, op te ruimen en dan moet de proff zooi die niet is afgegaan terug naar de bunker in Duitsland gebracht worden.

Wij als kijkers staan een half uur/een uur voor de show te wachten en gaan meestal na een kwartier weer terug naar huis.

Maar je kan het niet met 50 man doen, want je loopt elkaar dan echt in de weg.

Liefhebbers,

Dit klopt hebben we 3 keer zelfs gedaan met een klein clubje met allemaal certificaat houders als begeleiding en als vraagbaak.

Dit jaar lukt dat niet gezien we te druk zijn met productie van 2013

2014 staat wel vast dat we dit gaan doen en wel op 5 juli.

Minimaal 8 personen moeten er deel nemen anders gaat t niet lukken.

Als jullie interesse hebben laat het hier maar horen en weten.

Fijne dag verder

Team Royal Fireworks

Ik zou ook graag deelnemen! Een van mijn mooiste ervaringen qua vuurwerk! :) Zal die dag in 2010 niet snel vergeten,:)

Jeroen, kun je bij benadering aangeven wat deze keer de kosten ongeveer zullen zijn?
Om te zien of de geïnteresseerden daadwerkelijk geïnteresseerd blijven, zeg maar?

Ik meen dat het de vorige keer 300 euro was, maar pin me daar niet op vast.

Zeker weer geintreseerd, maar ik weet niet hoe de eerste week vakantie in 2014 in regio midden valt.
Als het de eerste week zomervakantie is, kan ik helaas niet.
Valt de zomervakantie later of vroeger, dan ben ik zeker geintreseerd!

Beste Freaks

Diegenen die hier al hadden gereageerd hebben een PM van ons gehad.

Die mensen die na denken over dit super festijn, je moet inderdaad rekening houden met +- 300 euro.

Eten, drinken, en alles erbij

Duurt de heledag! van 9 tm uur of 23:30 uur Want opruimen doen we natuurlijk met zn ALLEN hahaha

Fijne dag

Team Royal Fireworks

Zeker weer geintreseerd, maar ik weet niet hoe de eerste week vakantie in 2014 in regio midden valt.
Als het de eerste week zomervakantie is, kan ik helaas niet.
Valt de zomervakantie later of vroeger, dan ben ik zeker geintreseerd!

Vakanties basisschool 2014
Noord Nederland
5 jul 2014 t/m 17 aug 2014 Week 28 t/m 33

Midden Nederland
19 jul 2014 t/m 31 aug 2014 Week 30 t/m 35

Zuid Nederland
12 jul 2014 t/m 24 aug 2014 Week 29 t/m 34

@Tristen Je moet inderdaad 18 jaar zijn.

Back
Bovenaan