Wonderfull Heaven [Uitloop]

pyropim

VWC lid
Artikelnummer: 738
Artikelnaam: Wonderfull heaven
Bruto Gewicht:info volgt
Netto Kruitgewicht:info volgt
Aantal Schoten: 19 per multishot
Effectomschrijving:Gold blink tail to gold blink willow w blue stars
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: 40 m
Richtprijs:€ 29,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij klonk erg mooi en ik zou em ook erg graag willen maar 30 euro voor 19 shots?
Moet hij wel erg mooi zijn.. Is er een filmpje van gemaakt?

Denk dat er wel een filmpje van is gemaakt, aangezien vuurwerkcrew volgens mij ook aanwezig was op de demo. Ik was er wel en vond het zeker een zeer mooie cake.
Grote gouden effecten met blauw. Alleen de prijs/kwaliteit verhouding is dan weer wat minder.
De kwaliteit is wel goed, alleen de prijs vind ik dan weer net iets te hoog eigenlijk. Maargoed, dat moet ieder voor zich beslissen.

broekhoffvw018_542399.jpg

Super mooie cake! klopt het dat die per 2 shots worden geschoten of lijkt dat nou zo? een voor beeld je hebt dan wel een mooie volle lucht in een x :D

Super mooie cake! klopt het dat die per 2 shots worden geschoten of lijkt dat nou zo? een voor beeld je hebt dan wel een mooie volle lucht in een x :D

Nee, er staan 5 post met 2 potten (dus 10 potten).. dus het lijkt of er meer schoten zijn maar dat is niet zo.

Laatst bewerkt:

Om het voor de vuurwerkfans overzichtelijk te houden en om een duidelijk beeld van de producten te geven, hebben ze bij Broekhoff bedacht om de cakes vanaf 5 posten en dan per post 2 cakes te schieten. Er gaan in totaal dus 10 cakes tegelijk de lucht in.

Om het voor de vuurwerkfans overzichtelijk te houden en om een duidelijk beeld van de producten te geven, hebben ze bij Broekhoff bedacht om de cakes vanaf 5 posten en dan per post 2 cakes te schieten. Er gaan in totaal dus 10 cakes tegelijk de lucht in.

vind je dat overzichtelijker dan?
is toch juist een beetje misleidend??

je denkt dat er 5 worden geschoten maar het zijn er dus eigelijk 2 per gebied

Dat ze per tien geschoten worden vind ik maar niks, maar ik moet wel zeggen dat ik het een prachtige cake vind! Even kijken of ik hem hier ergens kan krijgen :)

Behoorlijk aan de prijs, maar wat een pot zegh.
Lekker gelig goud, met felle blauwe sterren!
Gezien in Apeldoorn, Robin Hood, en deze was fantastisch.

Als ik het goed heb duurt hij 25 sec maar dat zou betekenen dat er 1,3 sec een shot afgaat maar op de films zijn de tijden veel korter tussen elk shot.

wtf?

ik heb me laten aanraden van een collega van me dat ik deze cake 2x naast elkaar moet zetten was super mooi zei hij dus dit jaar gaatie in me lijst:D

ik heb me laten aanraden van een collega van me dat ik deze cake 2x naast elkaar moet zetten was super mooi zei hij dus dit jaar gaatie in me lijst:D

Het is pas mei, en je post nu al in elk topic wat je wel en niet koopt, beetje vroeg om dat nu al zeker te weten?

Back
Bovenaan