[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 1,5%
  • China Red

Stemmen: 32 3,9%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 281 34,1%
  • Fireworks for All

Stemmen: 9 1,1%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 20 2,4%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,4%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 11 1,3%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 28 3,4%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 193 23,5%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 0,7%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 8 1,0%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 249 30,3%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 42 5,1%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 111 13,5%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 36,2%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 134 16,3%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 9,7%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 1,0%

• Totaal stemmers
    823

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Welke importeur is volgens jullie de beste vuurwerkimporteur van 2017 in Nederland?

Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
- Prijs/kwaliteit van de collecties (denk ook aan de adviesprijzen);
- Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
- Is de kwaliteit van het vuurwerk in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
- Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
- Hoe is de verkrijgbaarheid;
- Etcetera, etcetera

Vaak zien wij dat mensen twijfelen, daarom kan je meerdere favorieten opgeven als je dat wilt!
Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

De resultaten zijn ook dit jaar verborgen tot na de sluiting om manipulatie tegen te gaan!

Wij zijn benieuwd, stem nu op jouw favoriet(en)!

Waarom stemmen?
Jouw stem is belangrijk en je maakt ook gewoon kans op een mooie prijs! Zo simpel kan het zijn! :wink:
Wij loten uit álle mensen die hebben gestemd.

Tot wanneer kan je stemmen?
Je kunt stemmen tot en met 31 januari, wij willen 1 februari de winnaar van de poll bekend maken.

Mijn stem gaat naar Pangu, Wolff Vuurwerk en Vuurwerktotaal.

Had dit jaar voor het eerst Pangu en alle producten zijn me heel goed bevallen.
Ik had ook veel van Wolff, zoals altijd ook prima.
Vuurwerktotaal had alles dit jaar echt goed op orde, alle producten waren op voorraad bij alle winkeliers, kwalitatieve nieuwe producten.

Vuurwerktotaal wint het voor mij net van Evolution. Pangu staat ook hoog maar weinig vernieuwing dit jaar dus die tel ik dit jaar niet mee.

Vuurwerktotaal sowieso, al hun producten hebben mij dit jaar positief verrast! ;)
+ Dat hun marketing erg sterk is.

Zonder twijfel voor mij Evo op nummer 1. Alle producten die ik heb geschoten waren juweeltjes. Pangu is voor mij de nummer 2. Hebben met de brasilian box wat mij betreft het beste 19 sh assortiment op de Nederlandse markt. Daarnaast echt super verrast door de nieuwe 100 shots blokjes I've got the power en tropical night.

Nummer 1 is VWT voor mij dit jaar. Consistentie in kwaliteit, leverbaarheid en nieuwe producten hebben ervoor gezorgd dat ze voor mij nipt vóór Evolution en Pangu staan. Maar het is echt een nek aan nek race dit jaar...

Mijn stem is naar Evo en Pangu gegaan. Steken er toch wel bovenuit. Al moet ik zeggen dat ik ook blij verrast was met de twee bakken die ik van Katan had.

Wolff en rubro

Wolff mede door de altijd constante goede kwaliteit die ze leveren. En dan vooral de goede afgewerkte cakes.

Ik heb evo gestemd.
Vernieuwend, prachtig uitgewerkte cakes, de sunbeam lijn is fantastisch en de communicatie is top!

Op nummer 2:
Wolff: ze hebben zo veel juweeltjes ertussen zitten en ze zijn heel constant in hun kwaliteit

Op nummer 3:
Pangu: zo veel moois heeft deze importeur. Gebrek aan duidelijke communicatie, nieuwe producten en een demo houden deze weg van een hogere plaats. Maar wel echt kwaliteitsvuurwerk!

Op nummer 4:
Vuurwerkmania toffe producten, goede acties. Jammer van leveringsproblemen.

Op nummer 5:
Rubro: zitten veel toppers tussen, dit jaar iets minder sterk.

Op nummer 6:
vuurwerktotaal: goede marketing, vette labels. Helaas veel boeketten die maar half open klappen en boeketgrootte die niet op kan tegen bovengenoemde. Dat weten ze wel goed te maken met tempo.

Nummer 7:
Lesi: zoek de goede producten eruit en je kunt genieten!

Nummer 8:
Cafferata, de showtime line is grandioos! Jammer van de prijzen

Ik heb gestemd op Evolution en Vuurwerktotaal.
Evolution omdat ik vind dat deze importeur echt hoge kwaliteit levert en het lef heeft om vernieuwende producten te introduceren. Tevens waardeer ik de aanwezigheid hier op het forum.

Vuurwerktotaal vanwege de goede producten, maar ook de marketing er omheen. Ik vind dat zij een online een sterke marketing hebben, die zij ook weten door te vertalen naar de winkels en de producten. Een vuurwerktotaal-concept dus :wink:

Voor mij zijn er 2 importeurs die er echt even bovenuit kwamen dit jaar en dat zijn Vuurwerktotaal (stem 1) en Vulcan Europe (stem 2).

Ik heb veel producten van Vuurwerktotaal gekocht en de ene was nog mooier dan de ander, gewoon geen tegenvallende artikelen voor die prijzen en veelal minstens zo mooi als op de demo in september. Paar unieke producten erbij, boxen goed uitgevoerd, prachtige heldere kleuren en die blinkers vulden de gehele lucht. Meeste positieve reacties in de straat kwamen hier ook bij.
Daarnaast ziet alles er supertof uit, oog wil ook wat, goed betaalbare boxen en ik neem mijn petje af voor de marketing, want (buiten de radio) heb ik voornamelijk Vuurwerktotaal gezien; borden langs de A-wegen, nieuwsbrieven, opvallende banners (na)bij verkooppunten, het valt op.

Daarnaast dus Vulcan, want die heeft al lang aangegeven dat ze nog met de oude voorraad zaten en dit jaar konden ze eindelijk nieuwe producten toevoegen en veel veranderingen doorvoeren. Consumentenvuurwerk gebaseerd op Vulcan professioneel vuurwerk. Hoge verwachtingen, maar compleet waargemaakt, nog beter dan verwacht en als ik daarnaast zie hoeveel aanvragen er van verkooppunten zijn gekomen dit jaar, dan hebben zij mijn stem dik verdiend.
Montreal, No Mercy, Intensity, Seal, stuk voor stuk ongelooflijk goed!

Vond meerdere importeurs goed vuurwerk hebben, maar bovenstaande importeurs hebben mij echt versteld doen staan.

Dit jaar diverse toppers van vwt geschoten waaronder wicked whistle, spinner 2 Colorz, flow motion. Stuk voor stuk top producten met een goede beschikbaarheid en dikke marketing.

Back
Bovenaan