Winkels met Happy Hour

moontan

VWC lid
happyhour%20copy.jpg

adresgegevens%20copy.jpg

Let op:
op woensdag 31 december vanaf 17.00 uur gaat alles wat er dan nog op voorraad is in de uitverkoop.

Vanaf 17.00 uur tot 18.00 uur krijgt u 15 % korting en vanaf 18.00 uur tot 19.00 uur 20 % korting

maar op=op natuurlijk

Bij Vuurwerk Vught (Paashuis in Vught )
http://www.vuurwerkvught.nl/bestellen

Erg makkelijk en goed onderwerp. Wist niet dat vuurwerk vught het ook deed. Maar is niet iets te veel voor mij ben ik zeker 2 uur mee kwijt met rijden en kopen vind ik toch te zonde van die ene dag. Zal ook eens op zoek gaan naar winkel hier in de buurt.

:bye:

Nog adressen van winkeliers in het Gooi-en Vechtstreek die Happy Hour houden?
Ik zou het ook wel eens mee willen maken, shoppen met leuke kortingen.

Weet iemand een winkel met een soort vroege vogel of een happy hour actie in de buurt van Den Bosch/Berlicum.
:bye:

Uitverkoop 123vuurwerk 40-50%

Wij geven kortingen van 40-50% maar wij doen het anders.....

Als volgt:

Vanaf nu kun je via de site www.123vuurwerk.nl een uitverkoop aanvraag doen. Je kunt gewoon een bestelling plaatsen en kiest dan als betaal wijze "uitverkoop aanvraag" (je betaald dus niet!) Kies als afhaal dag en tijd 31 december een tijd na 13.00 uur!

Tot 30 december 22.00 uur kun je een aanvraag plaatsen.
Hiena verwerken wij je bestelling in ons actuele voorraad systeem op volgorde van binnenkomst.
Je ontvangt dan zsm (kan nacht werk worden.....:bonk:)een bevestiging met wat nog leverbaar is met het uiteindelijke bedrag en een betaal link waarmee je via ideal kunt betalen.

Je hebt tot 9.00 uur 31 december de tijd om de betaling via ideal te doen. Als we je betaling hebben ontvangen ontvang je een bevestiging en kan je vanaf 13.00 uur 31 december je bestelling ophalen.... Wat je betaald hebt staat dus gereserveerd en is aanwezig!
Als we je betaling om 9.00 uur 31 december niet binnen hebben vervalt je bestelling automatisch.

Bij ons kun je dus zeer voordelig nog wat extra bij kopen zonder de hele rit te maken en toch weer net niet te kunnen kopen wat je wilt....

--------------------------------------------------------------------------------

Print dit uit en neem mee, je ontvangt dan een korting van minimaal 40% op alles wat er nog is.....

ALLEEN OP 31 DECEMBER NA 12 UUR

verkopen Magnum, Dynasty, wolff vuurwerk, Lidu, star, topselection, new spirtit

123VuurWerk.nl / Vuurwerkhal Lopik
Lopikerweg oost 66 A Lopik
Nederland 3411 JH

webinfo:
http://www.123vuurwerk.nl/index.php

Back
Bovenaan