[WINACTIES 2015] 10x 10 dikke cakes in 10 dagen!

Heb een mailgehad dat ik een hallucinator gewonnen had, moest dealer selecteren, afhaalblok selecteren en me gegevens geven. En zodra hun dit hebben kreeg je een mail ter bevestiging. Heb dit via de pm terug gestuurd maar heb er nog niks van gehoord. Meer mensen last van of heb ik iets fout gedaan?

Denk dat je nog even geduld moet hebben, bij mij staat er niks over een bevestigingsmail hoor wel dat je zo snel mogelijk een afhaal bewijs krijgt. Komt wel goed.

Zal wel goed komen! Heb dealer gekozen, zogenaamd iets in winkelmandje gegooid zodat ik de afhaalblokken kon zien! Dit met mijn gegevens teruggestuurd via vwc pm!

Toch even een vraagje voor de duidelijkheid. Krijgen we pas na dat alle winnaars bekend zijn een afhaalbewijs? want er staat zo snel mogelijk dus ben ook steeds bang dat ik niet iets goed heb gedaan. Heb er veder geen problemen mee als het lang duurt maar zou fijn zijn als het wat duidelijker is.

Bedankt Alvast,

Toch even een vraagje voor de duidelijkheid. Krijgen we pas na dat alle winnaars bekend zijn een afhaalbewijs? want er staat zo snel mogelijk dus ben ook steeds bang dat ik niet iets goed heb gedaan. Heb er veder geen problemen mee als het lang duurt maar zou fijn zijn als het wat duidelijker is.

Bedankt Alvast,

ben ik ook benieuwd naar

Je krijgt hem waarschijnlijk zodra alle winkels live staan en actief zijn.
Jullie zullen hem op tijd ontvangen, dat is zeker. :)

Wanneer je inlogt op vuurwerktotaal.nl zie je dat er een bestelling in staat met 1 hallucinator, en het afhaalbewijs kun je downloaden. Iig bij mij is dat zo, maar ik had ook al een bestelling geplaatst.

Back
Bovenaan