[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Het is al weer zo ver: de Sint is weer in Nederland verschenen,
Een mooi moment om hem in de nieuwe prijsvraag mee te nemen!

Maak jij het mooiste rijmpje over een willekeurig product van Vuurwerktotaal?
Plaats hem dan op dit prachtige forum en deel hem met ons allemaal!

De jury kiest over 10 dagen de beste rijmpjes uit,
En wie weet is de Hallucinator jouw buit!

Dus niet langer treuzelen en aan het rijmen maar,
Voor je het weet is je eerste inzending klaar.

Is je inspiratie daarna nog niet helemaal op?
Maak er dan gewoon nog een paar en druk op de reageerknop!

Met elke inzending die je maakt wordt je aandeel uitgebreid,
Dat betekent dus een hogere winkans in deze rijmwedstrijd.

Zorg er wel voor dat al je rijmpjes in losse berichten staan,
Anders is er voor de jury geen beginnen aan…

---------------------------------

In samenwerking met Vuurwerkvisie hebben wij een actie opgesteld waarbij je kans maakt op een Hallucinator!

De komende 10 dagen kan je meedoen aan deze actie en voor iedere dag is er een winnaar.
Na de actie zullen wij dus maar liefst 10 winnaars uitroepen die de Hallucinator eind 2015 af kunnen halen!

Om kans te maken hoef je de komende 10 dagen enkel mee te doen aan deze winactie.
Je dient je creativiteit weer te gebruiken met een toepasselijke winactie!
De 10 winnaars zullen door Vuurwerkvisie uitgekozen worden.

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • Je mag net zo vaak meedoen als jij wilt, je vergroot daarmee je winkans.
  • Vuurwerkvisie beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
  • Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • Prijzen dienen te worden opgehaald bij een Vuurwerktotaal dealer tijdens de verkoopdagen van 2015
Wat moet je doen: Maak het meest leuke, creatieve en originele Sinterklaasgedicht m.b.t. Vuurwerktotaal, hun producten of bijvoorbeeld waarom jij die Hallucinator moet krijgen!

Hoe doe je mee?
Plaats jouw Sinterklaasgedicht in dit topic, zo simpel is het!

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze winactie loopt van 19 november 2015 t/m 28 november 2015 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 29 november 2015 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl, de winnaars ontvangen tevens een pm of mail van Vuurwerktotaal.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze actie en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken Vuurwerkvisie voor hun medewerking aan deze actie en het ter beschikking stellen van de prijzen.

Je koopt je vuurwerk bij vuurwerktotaal.
Want de prijzen zijn daar abnormaal.
Het vuurwerk wat ze verkopen is als een bliksemstraal, is het nou illigaal?

De Sint is weer in het land en tjonge jonge wat is er toch met vuurwerktotaal aan de hand?

Een samenwerking met Zena kwam tot een eind, maar niet getreurd pyro's! hun collectie is uiterst verfijnd.
Van gangsterbox tot wake up call, van siervuurwerk tot hard geknal.

Maar wat de Sint nu hoort, dat is echt gestoord!
Een hallucinator winnen? en dat zonder te pinnen?
wie wil dat nou niet? een gratis cake waar iedereen van geniet.

Groeten Sint en Piet

Hun partnerschap met Zena is over
Maar er komt geen eind aan hun getover

De producten zo mooi en de prijzen zo laag
Je zegt haast: "Is dit een droom? Zeg nee, graag!"

Over de Hallucinator, de cake vol blink
Toen ik het filmpje zag, dacht ik "Deze cake is flink."

Reeds is het alweer de elfde maand,
maar nu komt er eerst een gedicht en die is redelijk diepgaand!

De webshops van Vuurwerktotaal zijn allemaal online en up to date,
Dus hoorde je Vuurwerkliefhebbend Nederland met een harde kreet!

Eindelijk we kunnen weer het beste vuurwerk kopen,
Om zo het nieuwe jaar goed in te stoken!

Alvorens we dat kunnen doen,
Bekijken we het vuurwerk op het grootste legioen!

Vuurwerkforums als Vuurwerkcrew bleven niet onbekeken,
Maar dat is uit de bezoekersaantallen al jaren gebleken.

Daarnaast keken we in de folders van Vuurwerktotaal,
en ik weet het zeker dit wordt mijn beurs fataal!

De Hallucinator moet in mijn collectie,
Ik kreeg namelijk spontaan een erectie!

Maar daar bleef het helaas niet bij,
Dus het wordt proppen in de auto dus dat wordt een flink karwei!

Het vuurwerk van mij moet natuurlijk beter dan dat van de buurman,
Dus ik vind dat een karton Extreme Salute 2.0 er ook wel bij kan!

Ook koop ik wat voor de kinderen,
want je mag hun plezier natuurlijk ook niet hinderen!

Dus ik kocht hen allemaal een Shockwave pakket,
en ook zij hebben de 31ste dolle pret!

Veiligheid mag hierbij natuurlijk niet ontbreken,
Dus kocht ik een vuurwerkbril en natuurlijk een aansteeklont om het allemaal aan te steken.

Het vuurwerk is inmiddels allemaal besteld op de webshop,
En nu wachten, is er een vooruitspoelknop?

Maar met de Kerstdagen en Sinterklaas in het vizier,
Hebben wij de komende weken nog veel plezier!

Misschien gaan de dagen zo sneller,
En wordt die stookstress niet nog feller!

Na lang wachten mogen we onze bestelling ophalen,
Dat kan in een van Vuurwerktotaals velen filialen!

De bestelling stond al klaar,
We kregen gratis vuurwerk en dat vonden wij een mooi gebaar!

Na een kort praatje met de eigenaar,
Gingen we naar huis en wenste hij ons alvast een gelukkig nieuwjaar!

We kregen gelukkig alles in de kofferbak,
Anders moesten we lopen met een zak.

Eindelijk thuis aangekomen hadden we alles uitgestald,
De overbuurjongen knalde te vroeg en moest naar Bureau Halt!

Gelukkig hebben wij categorie 1,
Voor de meeste vuurwerkfreaks een bekend fenomeen.

Dus we gingen even legaal stoken,
om zo een boete voor categorie 2 te ontlopen.

Na een 5 minuten weer naar binnen,
om daar over oud en nieuw te beginnen.

Nog een snelle blik naar het vuurwerk,
en ik ga voor de laatste keer voor oud en nieuw aan het werk.

Na het werk toch maar slapen,
want het was inmiddels 03:00 uur en ik begon te gapen!

Eindelijk is het oudejaarsdag,
de dag dat het eindelijk weer mag!

Om 18:00 uur het eerste lontje,
maar ik liep eerst met de hond nog een rondje.

Het eerste was de Hallucinator en een Crackling Sky,
Gevolgd door een 100.000 klapper tegenover bij de Chinees en Thai!

De mooiste dag is weer begonnen,
we hebben de 365 dagen weer overwonnen.

Nu ga ik verder met knallen,
en dat gaat mij zeker bevallen!

Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar,
en dan zie ik het vuurwerk graag weer terug, want dat blijft mij erg dierbaar!

AUWA! VERDORIE, DAT WAS EEN KLAPSIGAAR! :bye:

Beste Vuurwerkliefhebber,

Jong geleerd is oud gedaan, zegt men.
Zelfs is de sint al sinds zijn jonge jaren Fan.
Toch heeft hij nooit zijn ultieme O&N kunnen beleven
Er viel altijd iets tegen en altijd te weinig centen om uit te geven.
Maar wat een geluk dit jaar, ik kan mijn lol niet op.
Vuurwerktotaal zet de aanvang van 2016 finaal op zijn kop.
Zij laten nu echt hun ware potentie zien, door boven de beperkingen uit te rijzen.
Zie hier de beste cakeboxen, de mega effecten en super lage prijzen.
Vuurwerktotaal is tha Bomb, en dat is de leus,
Vuurwerktotaal is voor jou de beste zo niet de enige keus.

Super Leuke prijsvraag! Ik heb ook even een gedichtje gemaakt! :D:cool::cool::cool:

19 november 2015, de dag waarop Vuurwerktotaal een nieuwe prijsvraag heeft uitgezet.
19 november 2015, tevens de dag waarop Vuurwerktotaal te kampen kreeg met een groot probleem.
Wat was er dan aan de hand? Was het vuurwerk afgekeurd en te extreem?
Nee, er was geen vuurwerk afgekeurd… er waren maarliefst tientallen videoreacties ingestroomd op de vorige prijsvraag!

Viel er dan al eerder wat te winnen? Jazeker.. iedereen wilde die Hallucinator maar al te graag!
Om al deze filmpjes te beoordelen heeft Vuurwerktotaal de hulp ingeroepen van de kruitpiet. Hij moest gaan zorgen voor een top 10, maar al snel had hij een favoriet!

Zou hij het schaap kiezen van Jesper? Wat een hip schaap heeft die gozer! Na alle films bekeken te hebben kon het dus nog grandiozer..
Een heuse rap van Ischa over de Massive cake! Die gast is echt geen leek!
Uiteindelijk kon de kruitpiet maar niet kiezen, en dat had de sint in de smiezen…

“kom je er wel uit?” vroeg de sint. “Nee” antwoordde de kruitpiet, die zojuist door de colour change was verblindt. Er werd besloten een heuse verkiezing in het pietenhuis te organiseren, en hiermee hoopte de sint een heuse top 10 te creëren.

De pieten snelden naar hun computers, laptops en tablets om naar het Youtube Kanaal van Vuurwerktotaal te gaan. Ze zouden de hele playlist gaan bekijken zonder ook maar één video over te slaan. Zoals iedereen weet staan pieten bekend om hun eerlijkheid, en ze konden het niet over hun hart krijgen de punten te verdelen. Daarom wilden ze eigenlijk alle filmpjes wel bij de sint aanbevelen..

Nu zat de sint nog steeds met het probleem: als Vuurwerktotaal die cakes niet verdeeld , krijgen ze straks nog een claim?! Toen kwam hét briljante idee in het oude brein naar boven, en hij moest er nu echt maar aan geloven. Niet veel later nam de sint contact op met VuurwerkCrew, met de vraag of ze de leden konden ondervragen met een klein interview. Dit overleg resulteerde in een POLL die de onafhankelijkheid moest borgen. Deze poll zou eindelijk de doorslag geven bij welke kindertjes de pieten deze Hallucinator mochten gaan bezorgen.

Zondag 22 november was het moment dan eindelijk daar: de uitslag werd bekend gemaakt en dat is nog ruim op tijd voor het nieuwe jaar. Echter diende het volgende probleem zich alweer aan: de container met 7590 stuks Hallucinator hingen nog in de haven van Liuyang in de kraan. De container was nog niet op tijd op de boot gezet. De sint wilde de kindertjes niet teleurstellen, en hij zou op zijn beste Chinees maar eens even naar Liuyang gaan bellen.

Na een fantastisch telefoongesprek zat er maar 1 ding op: het hele plan van het transport moest op de schop. De sint riep zijn pieten uit het pietenhuis en vertelde ze 1 ding: als jullie nu niet als de wiedeweerga naar China varen, zal men Vuurwerktotaal niet meer willen zien voor jaren. De pieten gingen er snel met de stoomboot vandoor. Ze voeren helemaal tot om Afrika. Ze begonnen te hallucineren dachten ze, maar ze zagen toch echt de Big Five lopen op de Savanne en maakten snel een pica.

Eenmaal aangekomen in de haven in China werden ze raar aangekeken. Wie zijn al die pieten? Het deerde ze niet en ze laadden snel de container met 7590 Hallucinators in zodat de kindertjes in Nederland ze met oud en nieuw tenminste konden schieten! Om de tijd op de terugweg wat te doden luisterden de pieten naar wat Hardstyle uit de (geluids)box. Ze gedroegen zich als echte gangsters.

Ditmaal werden de pieten echt bevangen door de zon: er was een Ecplise 2.0 gaande. Ze vielen allen in een diepe slaap. Na enige uren gevaren te hebben begon hun slaap weg te ebben. Ze kwamen erachter dat ook de kapitein zijn werk niet meer gedaan had, waardoor ze aankwamen in een verkeerde stad. Het roer moest Radical om: de paniek sloeg in als een bom! Tijdens de Kick-Off van een nieuw plan om nog op tijd te arriveren in Nederland vielen er een paar pieten van de rand. Deze pieten dreven af en schoten hun laatste Extreme Salute af in de hoop te worden gered. Inmiddels wemelde het van de haaien om de pieten in de zee. Het zat de pieten totaal niet mee. Tijdens een extreme dream schrokken ze zich wakker van een luide knal: wat was dat voor Wake Up Call?!!

Het bleek allemaal een hallucinatie geweest te zijn. De pieten zouden gewoon nog op tijd arriveren voor het grote festijn. Eenmaal aangekomen in de haven van Rotterdam, ging de container met Hallucinators verder naar het pietenhuis per tram. Zes pieten waren sick geworden van het golven van de zee. Deze pieten durfden niet meer met de tram mee. Na een lange reis in de tram begon het donker te worden, het was lastig de weg te vinden met al die onverlichte borden. Om wat vaart te maken in de reis had de Kruitpiet wat Bright Lights meegenomen. Na enige uren waren de pieten dan toch eindelijk bij het pietenhuis aangekomen. Daar werden alle 7590 Hallucinators zorgvuldig in de bunker opgeslagen en dat werd tijd want de meeste draagpieten begonnen na al dat sjouwen behoorlijk te klagen.

Die nacht werden alle Hallucinators netjes bij de Vuurwerktotaal dealers bezorgt, waarmee de betrouwbaarheid van Vuurwerktotaal weer werd geborgd: alle Hallucinators waren weer optijd in het land en dat was voor de freaks erg plezant!

Iedereen een fijne Sinterklaas toegwenst!

P.S Hoeveel Vuurwerktotaalproducten heb jij in dit gedicht ontdekt?

Super Leuke prijsvraag! Ik heb ook even een gedichtje gemaakt! :D:cool::cool::cool:

19 november 2015, de dag waarop Vuurwerktotaal een nieuwe prijsvraag heeft uitgezet.
19 november 2015, tevens de dag waarop Vuurwerktotaal te kampen kreeg met een groot probleem.
Wat was er dan aan de hand? Was het vuurwerk afgekeurd en te extreem?
Nee, er was geen vuurwerk afgekeurd… er waren maarliefst tientallen videoreacties ingestroomd op de vorige prijsvraag!

Viel er dan al eerder wat te winnen? Jazeker.. iedereen wilde die Hallucinator maar al te graag!
Om al deze filmpjes te beoordelen heeft Vuurwerktotaal de hulp ingeroepen van de kruitpiet. Hij moest gaan zorgen voor een top 10, maar al snel had hij een favoriet!

Zou hij het schaap kiezen van Jesper? Wat een hip schaap heeft die gozer! Na alle films bekeken te hebben kon het dus nog grandiozer..
Een heuse rap van Ischa over de Massive cake! Die gast is echt geen leek!
Uiteindelijk kon de kruitpiet maar niet kiezen, en dat had de sint in de smiezen…

“kom je er wel uit?” vroeg de sint. “Nee” antwoordde de kruitpiet, die zojuist door de colour change was verblindt. Er werd besloten een heuse verkiezing in het pietenhuis te organiseren, en hiermee hoopte de sint een heuse top 10 te creëren.

De pieten snelden naar hun computers, laptops en tablets om naar het Youtube Kanaal van Vuurwerktotaal te gaan. Ze zouden de hele playlist gaan bekijken zonder ook maar één video over te slaan. Zoals iedereen weet staan pieten bekend om hun eerlijkheid, en ze konden het niet over hun hart krijgen de punten te verdelen. Daarom wilden ze eigenlijk alle filmpjes wel bij de sint aanbevelen..

Nu zat de sint nog steeds met het probleem: als Vuurwerktotaal die cakes niet verdeeld , krijgen ze straks nog een claim?! Toen kwam hét briljante idee in het oude brein naar boven, en hij moest er nu echt maar aan geloven. Niet veel later nam de sint contact op met VuurwerkCrew, met de vraag of ze de leden konden ondervragen met een klein interview. Dit overleg resulteerde in een POLL die de onafhankelijkheid moest borgen. Deze poll zou eindelijk de doorslag geven bij welke kindertjes de pieten deze Hallucinator mochten gaan bezorgen.

Zondag 22 november was het moment dan eindelijk daar: de uitslag werd bekend gemaakt en dat is nog ruim op tijd voor het nieuwe jaar. Echter diende het volgende probleem zich alweer aan: de container met 7590 stuks Hallucinator hingen nog in de haven van Liuyang in de kraan. De container was nog niet op tijd op de boot gezet. De sint wilde de kindertjes niet teleurstellen, en hij zou op zijn beste Chinees maar eens even naar Liuyang gaan bellen.

Na een fantastisch telefoongesprek zat er maar 1 ding op: het hele plan van het transport moest op de schop. De sint riep zijn pieten uit het pietenhuis en vertelde ze 1 ding: als jullie nu niet als de wiedeweerga naar China varen, zal men Vuurwerktotaal niet meer willen zien voor jaren. De pieten gingen er snel met de stoomboot vandoor. Ze voeren helemaal tot om Afrika. Ze begonnen te hallucineren dachten ze, maar ze zagen toch echt de Big Five lopen op de Savanne en maakten snel een pica.

Eenmaal aangekomen in de haven in China werden ze raar aangekeken. Wie zijn al die pieten? Het deerde ze niet en ze laadden snel de container met 7590 Hallucinators in zodat de kindertjes in Nederland ze met oud en nieuw tenminste konden schieten! Om de tijd op de terugweg wat te doden luisterden de pieten naar wat Hardstyle uit de (geluids)box. Ze gedroegen zich als echte gangsters.

Ditmaal werden de pieten echt bevangen door de zon: er was een Ecplise 2.0 gaande. Ze vielen allen in een diepe slaap. Na enige uren gevaren te hebben begon hun slaap weg te ebben. Ze kwamen erachter dat ook de kapitein zijn werk niet meer gedaan had, waardoor ze aankwamen in een verkeerde stad. Het roer moest Radical om: de paniek sloeg in als een bom! Tijdens de Kick-Off van een nieuw plan om nog op tijd te arriveren in Nederland vielen er een paar pieten van de rand. Deze pieten dreven af en schoten hun laatste Extreme Salute af in de hoop te worden gered. Inmiddels wemelde het van de haaien om de pieten in de zee. Het zat de pieten totaal niet mee. Tijdens een extreme dream schrokken ze zich wakker van een luide knal: wat was dat voor Wake Up Call?!!

Het bleek allemaal een hallucinatie geweest te zijn. De pieten zouden gewoon nog op tijd arriveren voor het grote festijn. Eenmaal aangekomen in de haven van Rotterdam, ging de container met Hallucinators verder naar het pietenhuis per tram. Zes pieten waren sick geworden van het golven van de zee. Deze pieten durfden niet meer met de tram mee. Na een lange reis in de tram begon het donker te worden, het was lastig de weg te vinden met al die onverlichte borden. Om wat vaart te maken in de reis had de Kruitpiet wat Bright Lights meegenomen. Na enige uren waren de pieten dan toch eindelijk bij het pietenhuis aangekomen. Daar werden alle 7590 Hallucinators zorgvuldig in de bunker opgeslagen en dat werd tijd want de meeste draagpieten begonnen na al dat sjouwen behoorlijk te klagen.

Die nacht werden alle Hallucinators netjes bij de Vuurwerktotaal dealers bezorgt, waarmee de betrouwbaarheid van Vuurwerktotaal weer werd geborgd: alle Hallucinators waren weer optijd in het land en dat was voor de freaks erg plezant!

Iedereen een fijne Sinterklaas toegwenst!

P.S Hoeveel Vuurwerktotaalproducten heb jij in dit gedicht ontdekt?

Kort maar krachtig. Top!

Beste Vuurwerktotaal,
Het einde van het jaar is alweer daar,
Dat betekend voor veel mensen: kruitstressen maar !
Vuurwerkcrew.nl wordt weer druk bezocht,
Filmpjes kijken, demo’s bezoeken, discussiëren over producten, dealer kiezen en uiteindelijk weer voor vele euro’s gekocht.
Gelukkig is daar dit jaar Vuurwerktotaal,
Met een prachtige actie, tis bijna niet meer normaal.
100 dagen en 100 keer kans,
Een gratis Hallucinator is beter voor de financiële balans.
Helaas was er tot nu toe voor mij nog geen prijs,
Zoek de 6 topics maar terug, dat is het bewijs.
De 7e kans ga ik natuurlijk weer proberen te pakken,
Want met zo’n Hallucinator in de straat win je op alle vlakken.
Harde bursts, mooie kleuren en lekker veel blink,
Daarmee ben ik om 00.00 uur in de hele straat zeker de bink.
Hiermee kom ik aan het einde van dit gedicht,
Mijn mailbox staat open voor jullie goede bericht ;-)

Groeten,
Sint heho

Laatst bewerkt:
Sinterklaas krijgt concurrentie, nu VuurwerkTotaal los slaat met deze actie !

Eindeloos veel geweld opgeslagen in de bunkers
Niet voor niets dat iedereen daar naar hunkert

Piet heeft goed opgelet of VuurwerkTotaal wel braaf is geweest
Maar piet is gaan hallucineren door de prachtige voorraad
Hij komt er wel weer bovenop nadat we hier zijn uit gefeest
Of misschien dat hij Nederland niet weer verlaat..

Wie zal het zeggen
VuurwerkPiet bestond nog niet
Hoog tijd voor hem om op te staan
Nog zo veel moois in het verschiet
Dat ik twijfel of hij wel mee moet gaan

Lekker toe leven naar de 31e
Dan mogen we weer los dan weten ze
We gaan hard we gaan knallen
Zonder VuurwerkTotaal had ik gezegd,,,

De Ballen! :bye:

Rijm je gek, rijm je lijp,
VuurwerkTotaal is geen Hype,
Deze is en blijft voor altijd,

De goedkoopste, hardste en met win- spellen,
Doe een gok doe een draai en wie weet ga je cakes tellen

Ik doe de groeten aan VuurwerkTotaal,
En ook aan de rest van jullie allemaal :D

Graag wil ik u schenken
In dit strakke gedicht
Al die mooie vuurwerk merken
Wat straks de straten mooi verlicht

Een beetje poëtisch is het zeker, de Kick Off van dit verhaal
V.W.T verdient de beker, met die acties niet normaal!

Moeilijk kiezen was het voor de sint,
Wat gaan we bestellen, wat is een mooie aanwinst?
Met de oostenwind die guur door de bomen blaast,
Weet de Sint welke keuze hij maakt.
Groen geel wit of rood, paars oranje of toch wit,
Piet kon het niet bijhouden die kreeg ademnood, maar Sint was nog lang niet uitgespit

Na lang overwegen speculeren en overdenken zei de Sint,
Piet ik ben eruit!, Nog even snel een gedicht maken en wie weet dat je een vette cake wint!

Sint en Piet verlieten de site van vuurwerktotaal voldaan en tevre,
Dit voor vandaag Piet, morgen neem ik je weer mee!

Nog maar éentje typen dan, gewoon omdat het kan

Abnormaal zijn de aanbiedingen
Muziekaal zijn de cakes
Sint zij,
Ik bepaal wat ik haal al is het niet normaal in de vuurwerktaal word gesproken over Radical
Zo ook bij vuurwerktotaal waar ik al mijn vuurwerk haal
Vuurwerk is de voertaal voor deze freak zeker geen geheimtaal
Maar als ik nominaal eindeloos helemaal herhaal al die filmpjes optimaal
Word ik blij echt geniaal!
Maar nu een noodsignaal voor deze wartaal voor dat je weg dwaalt nog een laatste vocaal
Wees geen vandaal maar geniet verbaal
Voor het tweedee maal wat een ***verhaal echt een dikke faal
Daarom massaal de groeten aan jullie allemaal.

Een gedicht maken is voor mij een eitje,
Maar dan ook de cake nog winnen, is een lastig karweitje.
Daarom besloot ik voor een rijm te gaan,
Zodat ik hopelijk op 29 december die cake voor me klaar zie staan.

Mijn favoriete product is de radical,
Hij is in één woord gewoon geniaal.
16 Shots in één keer,
Dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer.
Gelukkig heeft vuurwerktotaal alles wat ik wil,
Daarom dit jaar niet te veel getil.
Alles halen bij één punt,
Vanwege alle acties, wat een stunt.
29 december sta ik in ieder geval weer klaar,
Niks te zeuren, geen gemaar!

De Sint heeft niet zoveel te besteden dit jaar.
Dus geef mij die mooie cake maar.

Laatst bewerkt:
Krijg ik toch net een gedicht van de Sint over vuurwerktotaal doorgestuurd :p Ik mocht hem gebruiken als mijn deelname vertelde hij me :wink:

Wat vele van jullie misschien niet weten,
Mijn pieten lijken na pakjesavond wel bezeten.

Heel het jaar hebben wij ons voor de kinderen ingespannen,
Maar met oudjaarsavond hebben wij nog grotere plannen.
Zie de maanschijn door de bomen,
Het echte heerlijk avondje is voor de Sint en zijn Pieten dan pas gekomen.

Alle cadeautjes zijn na 5 december de pakjesboot uit,
Het schip wordt dan nauwkeurig bevoorraad met gigantisch veel kruit.

Het Vuurwerk Crew Forum wordt helemaal uitgespit,
De pieten zijn al jaren lid.
Ze zijn al weken bezig met het uitzoeken van het beste vuurwerk,
Maar allen kwamen zij steeds uit bij één enkel merk.

Vuurwerktotaal, daar moesten we het absoluut halen dit jaar.
Volgens mijn Pieten hebben ze daar het mooiste van allemaal.

Ik, de Sint, haat het om te zeuren,
Ik wil ook graag de hardste knallen, grootste effecten en de helderste kleuren.
Maar het knalgoed moet ook nog een beetje zijn te betalen,
Na het zien van vuurwerktotaal.nl kon ik opgelucht ademhalen.
Dit jaar vind ik dat ik wel heel erg bof,
Dikke Deals voor de Wake Up Call en de Kick-Off!!

Voor het beste vuurwerk moet je inderdaad hier zijn,
En die pieten zijn zo enthousiast over die nieuwe HFF-lijn.
Toen ik eindelijk ging bestellen waren mijn pieten zo blij,
Dat ik dacht: ”Ach, alle pieten krijgen er een Hallucinator bij!”
En omdat ik over dit jaar nu al zo tevreden ben.
Koop ik voor mezelf lekker een extra Crackling Fan.

Iets voor de kust van Nederland zullen we op oud en nieuw voor anker gaan,
De Pieten schenken champagne in terwijl ik me naar de boeg van het schip baan.
De laatste secondes van het jaar tellen we af met z’n allen.
Het nieuwe jaar is nog geen moment oud of we horen de eerste knallen.

Een flink knalfeest is wat er dan ontstaat,
Bij het zien van al dat vuurwerk gaan we met z’n alle uit ons plaat.
Met open mond kijken we hoe de Gangsterbox wordt gelanceerd,
En pas na vele uren is de rust op het schip wedergekeerd.

Met een tevreden gevoel, terwijl ik op de boeg naar Nederland in de verte staar,
Fluister ik: “Bedankt voor het prachtige vuurwerk en voor ieder een gelukkig nieuwjaar”.

De Sint​

Op vuurwerkcrew vinden we al jaren allemaal,
Het mooiste assortiment van Vuurwerktotaal.
Waaronder de Hallucinator, een schitterende cake,
Maakt het hart van al ons vuurwerkliefhebbers helemaal week.
Die is een must-have in iedere O&N collectie,
Als je streeft naar ware vuurwerk perfectie.

Groetjes, Sint en Piet

Hij komt eraan, de goede Sint.
En brengt cadeau's voor ieder kind.
Al zijn ze groot of nog zo klein,
Voor iedereen zal er iets zijn.

De Sint doet dit echter niet alleen.
Door elke schoorsteen gaan ze zwart als roet,
de pieten helpen Nicolaas goed,
en brengen de cadeau's overal heen.

Maar dit jaar kreeg de Sint en echte Wake up Call.
Hij wordt nu zelfs geholpen door Vuurwerktotaal.
Met goud en zilver, pracht en praal,
is dit cadeau het helemaal!

Zeker vuurwerk van formaat,
want het verlicht de hele straat!
En met zijn harde knallen verjaagt hij alle boze geesten.
Zodat iedereen volop kan feesten.

Maar het mooiste is toch wel het sier.
Dit zorgt bij iedereen voor veel plezier.
Dat is waar Vuurwerktotaal echt mee wint.
Tot grote blijdschap, en met de groeten van de Sint.

vuurwerk

vuurwerk

Hun partnerschap met Zena is over
Maar er komt geen eind aan hun getover

De producten zo mooi en de prijzen zo laag
Je zegt haast: "Is dit een droom? Zeg nee, graag!"

Over de Hallucinator, de cake vol blink
Toen ik het filmpje zag, dacht ik "Deze cake is flink." cake met veel mooi kluren zo dagt de sint ik hoop dat ik mooi vuurwerk cake win

Hij komt eraan, de goede Sint.
En brengt cadeau's voor ieder kind.
Al zijn ze groot of nog zo klein,
Voor iedereen zal er iets zijn.

De Sint doet dit echter niet alleen.
Door elke schoorsteen gaan ze zwart als roet,
de pieten helpen Nicolaas goed,
en brengen de cadeau's overal heen.

Maar dit jaar kreeg de Sint en echte Wake up Call.
Hij wordt nu zelfs geholpen door Vuurwerktotaal.
Met goud en zilver, pracht en praal,
is dit cadeau het helemaal!

Zeker vuurwerk van formaat,
want het verlicht de hele straat!
En met zijn harde knallen verjaagt hij alle boze geesten.
Zodat iedereen volop kan feesten.

Maar het mooiste is toch wel het sier.
Dit zorgt bij iedereen voor veel plezier.
Dat is waar Vuurwerktotaal echt mee wint.1 Schots Mortier Fontein er bij Sierpakket daar het de sint goed opglet dan nog een cakebox er bij de sint is weer helmaal blij wand de sint hout van al dat mooi sier dan komt er ook nog een Vuurpijl er bij hij wil nog meer nog Klein Siervuurwerk voor de kinderen stertjes hij wil ook nog Kaarsen dan gaat hij er van door

Back
Bovenaan