Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar?

pyroboy

VWC lid
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Familie, vrienden, ouders, kinderen of je hond? Laat het weten.

De mensen die in mijn buurt zijn. En mijn ouders bel ik al 5 voor 12. Dan heb ik al verbinding. Want om 12 uur lukt het niet meer.

Oei, lastige! Normaal vier ik oud en nieuw bij mijn ouders, maar nu bij een andere vriendengroep die ik nog niet heel lang ken. Allemaal dit jaar leren kennen, denk dan degene die ik al het langst ken en het vaakst mee om ben gegaan. Maar met de jaarwisseling zijn we ook buiten, dus misschien wel gewoon de eerste die ik tegenkom haha:handsup:

Ik roep het altijd sowieso meteen in het algemeen, maar waarschijnlijk mijn vriendin, stookt aan mijn zij. Daarna in volgorde wie er het dichtste bij staat. Broer, zus, zwager, ouders etc.

Mijn linkerhand, staat altijd voor me paraat. Nee, hoogstwaarschijnlijk mijn stookmaten! Gevolgd door de rest. En dan naar buiten en met flink wat vuurwerk de rest in de wijk een gelukkig nieuwjaar wensen!

Eerst mijn vriendin, daarna vrienden en familie afhankelijk van wie het dichtstbij is. :wink:

Daarna mooi naar buiten en flink stoken!:D

Haha soms geen eens tijd voor een gelukkig nieuwjaar wens! veelste zenuwachtig voor het moment en als het moment daar is rennen om te schieten! Maar dit jaar beloofd aan me aanstaande vrouw dat ik haar dit jaar niet vergeet :bye:

Back
Bovenaan