Widow

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
widowcz9.jpg

Artikelnummer: 2545
Artikelnaam: Widow
Netto Kruitgewicht: 20 gr.
Aantal Schoten: 1 Schots
Aantal Single Shots: 4
Effectomschrijving: 1 single shot shell, red, green & crackling willow.
Afmetingen: 18cm hoog
Stijghoogte: 20m.
Richtprijs: 2,50 per stuk
Verpakkingseenheid: 18/4
Film 1: HardixVuurwerk.nl
Film 2: Demo Avond 2007 (VWC)
Film 3: Demo Avond 2007 (UB)

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze hebben wij hier ook afgestoken met oud en nieuw, een erg leuke single shot moet ik zeggen, lekker duidelijk effect.

de prijs vind ik ook wel te doen, ik zou ze zo weer kopen.

Deze heb ik ook elk jaar, 4x, dan krijg je zo'n mooi doosje.

Ze zitten dan verpakt per 4, voor 8 euro, en bij ons per stuk 2,50, dat is de prijs van de eigenaar van hardix, daar koop ik mijn vuurwerk.

Maar even over de widow,

Vond hem dit jaar beetje saai worden, steeds hetzelfde effect. Vind het effect nog wel steeds lekker groot, dus ben van plan om hem wel weer te halen.

Dit is een erg mooie single shot vindt ik.
Het effect is erg duidelijk en de prijs is ook nog te betalen.
Een aanrader dit

2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn filmpjes van de demo avond (2007). De ene is gefilmt door VWC, de andere is gefilmt door UB. Nu staan er dus 3 filmpjes van de Widow in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Een leuk effect, kwalitatief ook goed, maar je ziet bij dit filmpje al duidelijk een verschil in effectbreedte. Voor €2,50 in mijn ogen zeker geen dure single shot, maar wanneer het effect breder uitkomt, is ie beduidend beter.

:bye:

Ja, dat stond ook al op de schietlijst van de demo, maar zover ik weet is dit een typfout.

Heb er dit jaar 25 van besteld, ik ben van plan er minimaal 20 door te lonten.
Alleen ik ben van plan er nog 16 te kopen zodat ik van die 20 30 kan maken:D
En dan wat eerder op de avond een kleiner project van deze single-shots.

Mwoah is niet zoveel an. Had hem dit jaar omdat ik um vrij goedkoop kon krijgen (4,75 voor 4).

Boeketten zijn matig, niks groter als een normale cake. Had er zelf even een zieke mine bij gemaakt, dan zijn ze nog wel leuk.

Ik heb de Brilliant Widow elk jaar weer in mijn bestelling. Vorig jaar een karton van gehad (18 doosjes van 4) en ook dit jaar weer een karton. Ik blijf hem mooi vinden!

Dit jaar maar eens 2 doosjes (8 stuks) besteld kijken ze nog zo mooi zijn als 2 jaar geleden toen totaal geen spijt van gehad had er toen maar 2. (single shot) Nu wat meer.
Gelukkig weer een dealer gevonden in de buurt :p

Deze gespot bij een winkel in Visé in België. Er zit een CE keurmerk op en het valt binnen F2 dus in België is deze nog legaal.

Back
Bovenaan