Why

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 3004
Artikelnaam: WHY
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: Multicolor boeketten afgewisseld met crackling boeketten
Tijdsduur: ...
Stijghoogte:
Richtprijs:

3004.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij Straatbaas was de eerste gedachte: Wauw, dat dit kan voor €19,95!! Te mooi om waar te zijn haast.

Dat gevoel had ik hier niet. Gewoon een leuke cake voor het geld. Voor de freak misschien geen topper, maar voor de gewone consument of misschien de freak met een wat kleiner budget geen miskoop. Verwacht geen harde burst of grote boeketten. Gewoon een simpele cake met simpele uitwerkingen voor weinig geld, maar toch goed gevuld.

Hmmm, multicolorboektjes zijn wel aardig (hebben nog iets teveel goudsporen naar mijn bescheiden mening), maar die cracklink is niks. En het tempo, tja.... GAAAAAAP :shocked:
En geen finale???

De grote broer van de Great dus ...

Die kan je maken maar dan had er inderdaad best wat meer spektakel in mogen zitten. De effecten zijn voor het formaat en concept van de Great (36 shots,13.95) goed en leuk maar een grotere versie ervan, zonder een finale of iets neigt toch een beetje naar het saaie. Jammer want het had niet gehoeven. Met een paar salvo's of een opbouwend tempo had hij denk ik beter geweest.

Daar kan je verder van zeggen dat het een prima prijs/kwaliteits verhouding heeft denk ik zo. Wat hierboven al staat is het wel echt een cake voor 'de normale consument' of voor mensen met een minder budget.

En het tempo, tja.... GAAAAAAP :shocked:
En geen finale???

Wat is er mis met het tempo, bijna elk shot gaat over in het andere en dat kom je met grote regelmaat niet bij andere cakes tegen en een finale in een cake is inderdaad vaak mooi en indrukwekkend, maar waarom moet hij er eigenlijk altijd inzitten, ik ken toch ook heel veel cakes waar geen finale inzit en toch is die cake ook af :wink:

Bij Straatbaas was de eerste gedachte: Wauw, dat dit kan voor €19,95!! Te mooi om waar te zijn haast.

Dat gevoel had ik hier niet. Gewoon een leuke cake voor het geld. Voor de freak misschien geen topper, maar voor de gewone consument of misschien de freak met een wat kleiner budget geen miskoop. Verwacht geen harde burst of grote boeketten. Gewoon een simpele cake met simpele uitwerkingen voor weinig geld, maar toch goed gevuld.

Dit vind ik er toch wel beter uitzien dan de straatbaas hoor. Van mij had het tempo iets hoger gemogen, dat wel. Seconde of 40-50 was prima geweest voor een 49s cake.

Vind hem wel errug saai hoor... De 36Shots uitvoering spreekt mij meer aan.

maar die peony boeketten hebben toch een leuke grote hoor! En ze komen ook niet zo super hoog waardoor hij in de straat wss gigantisch lijkt..

Had hem leuker gevonden in opbouwend tempo of iets.. Hij is gewoon saai lol:D.. Maar ik denk als je dat niet interesseert je hele goede cake hebt!

Ik hou er van.
Prima voor in een showtje te verwerken.
Boeketjes zijn goed van kleur.
Nee niets mis mee.
En zeker niet voor die 20 euro!
Ik zeg.. Top hoor!!

Hm, om de naam van deze cake maar in mijn kritiek te gebruiken:

Waarom het hoge aantal schoten wat zorgt voor een lage hoeveelheid gram per schot?
Waarom het lage tempo?
Waarom geen salvo's?
Waarom geen finale?

Daarentegen is de prijs van 20 euro zeer goed te doen. Mijn vragen zijn dan ook meer bedoeld om deze cake net dat beetje extra te geven.

Ik was nog op zoek naar een leuke multicolor peony cake voor weinig geld. Prima cake om lekker te blijven knallen. Je hoort mij bij 20 euro voor 49 shots zeker niet klagen over het tempo of de opbouw. Gewoon afsteken en genieten! :)

Ook hier worden we "bezijkt" bij het leven.. Nu ik dit gezien heb verwacht ik er dan ook bar weinig van.

Afbeelding van fabrikant:

3004.jpg

Afbeelding na aankoop:

n6svhg.jpg

Haha dit gaat wel ver, DarkSoul moet maar even die Codecomissie bellen :p

Tsja, heb nu dus ongeveer 20 euro betaald voor een cake waar bijna 50% minder kruit in zit dan vooraf vermeld. Van 10gram per shot naar 5.3gram per shot.

20 euro voor een 258 grams cake die waarschijnlijk ook nog een brakke uitwerking heeft. Hmmpff..!

Back
Bovenaan