White Lightning

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC110
Artikelnaam: White Lightning
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: 6 shots multishot waarbij elke shot diverse kleureffecten laat zien en waar gebruik wordt gemaakt van crackling en thunder
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 4,95
Verpakkingseenheid: 36
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_2303.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit. 6 schoten voor een lage prijs. Effecten gaan ook nog de lucht in dus dit keer geen fontijn van Diamond Collection. En de vertrouwde uitstraling van Diamond Silverline waar ik grotendeels mijn jeugd mee heb moeten vertroetelen.

Lijkt mij wel wat. Hoop producten dit jaar voor goede prijskwaliteit. Morgen gaan jullie toch naart de demo waar dit wordt afgestoken?

Lijkt mij wel wat. Hoop producten dit jaar voor goede prijskwaliteit. Morgen gaan jullie toch naart de demo waar dit wordt afgestoken?

Ja Daar gaan ze naar toe..

Ik heb daar ook nog een vraag over: Worden alle nieuwe producten daar geschoten? Want ik ben erg benieuwd naar dit soort potjes, en ook alle nieuwe cakes van Kaboom ben ik benieuwd naar..:p

Laatst bewerkt:
Eeeeee, multishot met thunder? Ik zie een fluitfonteintje die dit geld niet waard is. Waar is het mis gegaan? China, eff.omschrijving, product dat getoond wordt? Vage boel...

pffff Er zijn helemaal geen schoten:bonk:

Ik had wel wat meer verwacht van dit potje.

Ik ben beneiuwd naar de premium series. ik heb goede verhalen gehoord, dus hopelijk zijn die nieuwe producten beter dan dit.

Bedankt trouwens voor het toevoegen Gerwin :wink:

Laatst bewerkt:
ok dit is een beetje vaag hoor als importeur weet je toch wel wat het effect is van je producten?!?! ik snapt dus echt niet waarom ze hier neer zetten dat het een multishot is. nee dit product valt voor mij af.

Ik had deze fontein dit jaar (was bij de schuurmansdealer om wat klein spul te halen en deze zag er wel leuk uit).

Moet toch eerlijk zeggen dat deze pot voor een fontein niet tegenviel. Het effect is vele malen groter dan op het filmpje en de fluit is ook lekker schel.

Die 6 shots zullen wel staan voor het aantal effecten, want er zaten inderdaad 6 tubes in de pot, alleen is het een fontein effect en geen multishot zoals de beschrijving laat vermoeden.

Edit:
nog even nagekeken, in de folder staat wel duidelijk dat het om een fontein gaat en niet om een multishot.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan