Whirlwind Shooter

Koala

VWC lid
Artikelnummer: EFC-1402-059
Artikelnaam: Whirlwind Shooter
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 460 gram
Aantal Schoten: 59 schoten
Effectomschrijving:
Flower crown tail to flower crown with red strobe
Flower crown tail to flower crown with Blue peony
Flower crown tail to flower crown with green and purple peony to Crackling Chrys

Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 12 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Whirlwind-shooter-label.jpg

Whirlwind-drawing.png

Holy moly wat gaaf!! een Circle-shaped cake. Waar zie je dat nog?!

Heel benieuwd naar de video hiervan. Must have!!!!

Oh dat ziet er heel veelbelovend uit! Een artikel waar door alleen dit plaatje al een hype over kan ontstaan. Kom maar op met de beelden :handsup:

Dit soort cakes waren begin jaren 2000 toch ook op de markt?

De Super Secreet is het enige NL voorbeeld dat ik ken. Heb ik ook een keer gehad omdat ik bij een toenmalige freakwinkel in Lopik een avondje had geholpen met de bestellingen. Jemig wat mis ik dat verkooppunt (is er nog wel maar geen freakacties meer en ook een veel kleiner assortiment wat ik best logisch vind maar dus toch heeeeel jammer). Anyway, de Super Secreet vind ik best vet maar ik vind dat de cirkel er niet echt lekker uitkwam ofzo... Dan moet je er recht onder gaan staan maar dan sta je dus bijna naast de cake...

klopt en enkele importeurs hebben er geloof ik nog steeds wel eentje in het assortiment. Niet helemaal deze vorm maar wel cirkelvormig :D

Lidu had zo'n ronde cake.
En misschien kan iemand de Edelweis van Royal Fireworks zich nog herinneren.
Maar wat Baasie al eerder zijn, het meer de vorm van de cake.
Maar als er effecten uit komen als die cake van Tropic dan heb je wel een mooi stukje vuurwerk.

Heel erg benieuwd! Dit houden we in de gaten. Hopen dat we snel beelden krijgen.

Kunnen ze IPV alleen rood en blauw dit ook samenvoegen? De laatste schoten, groen en paars samen klinkt bijvoorbeeld erg mooi.

Doet mij erg denken aan de Cougar uit de Diamond collection van Schuurmans vuurwerk. Deze had als finalesalvo ook zo'n cirkel in de lucht. Ik ben erg benieuwd hoe deze gaat worden.

Ben eigenlijk klaar met kopen/bestellen voor dit jaar, maar deze staat samen met zijn broertje eenzaam bovenaan de lijst om nog in de gaten te houden

Back
Bovenaan