Werewolf

lesli lesli lesli toch. Hoe durf je hier 100 euro voor te vragen. Een cake met nog geen 400 gram. Schandalig gewoon.:frusty::bonk:

Ik heb er geen andere woorden voor...

Kijk bijvoorbeeld naar de hydra A van thor 410 gram en die kost 24.50.
En ik begrijp best dat in een blok als de werewolf meer tijd en geld zit.
Maar dan nog een prijsverschil van 75 euro.Nee wat mij betreft is dit echt te gek gewoon

lesli lesli lesli toch. Hoe durf je hier 100 euro voor te vragen. Een cake met nog geen 400 gram. Schandalig gewoon.:frusty::bonk:

Ik heb er geen andere woorden voor...

Kijk bijvoorbeeld naar de hydra A van thor 410 gram en die kost 24.50.
En ik begrijp best dat in een blok als de werewolf meer tijd en geld zit.
Maar dan nog een prijsverschil van 75 euro.Nee wat mij betreft is dit echt te gek gewoon

belgische en nederlandse blokken vergelijken heeft geen zin, de belgische blokken zullen er altijd goedkoper uitkomen.

Ik vraag me toch echt af welke mensen er bereid zijn om dit soort dingen te kopen. 100 euro! elk jaar staan ze er weer in de showroom maar ik hoor nooit iemand "ik had m met oud en nieuw."

belgische en nederlandse blokken vergelijken heeft geen zin, de belgische blokken zullen er altijd goedkoper uitkomen.

Ik vraag me toch echt af welke mensen er bereid zijn om dit soort dingen te kopen. 100 euro! elk jaar staan ze er weer in de showroom maar ik hoor nooit iemand "ik had m met oud en nieuw."

Omdat dit ook echt niet de cakes zijn die door ons liefhebbers gekocht worden.
Dit zijn cakes die gekocht worden door een onwetende vader met zoon die een flinke siercake wil .. deze cake is groot en duur met daarbij dus de conclusie dat ie wel mooi moét zijn!
Deze mensen zie je niet hier op het forum.. en daarom zal je ook niet snel lezen dat iemand 'm had:)

op dit filmpje komt ie wel beter tot zijn recht.
ik koop sowieso geen cakes van 100 euro dus ik wil niet te snel oordelen, maar heb persoonlijk het geld er nog steeds echt niet voor over. valt me ook op dat al die dure cakes 99,95 zijn en nooit daarboven (dat zullen ze wss ook als reden dat er 400 ipv 500 gram inzit noemen)

img_2155.jpg

Met onderstaande ben ik het absoluut oneens. Heb je de triple x wel eens live meegemaakt pyroboy? ik ondertussen 2 keer en vond em 2 keer juist super. En dit is een omlabeling ervan. Ik ben GEEN onwetende vader met zoon ghehe maar wel een super vuurwerkliefhebber met 2 werewolfjes.

tis een mega grote bak en ik hou vooral die die mooie kleuren cometen. Echt zeer goede kwaliteit

http://www.youtube.com/watch?v=pPCzxXFhjx8

Omdat dit ook echt niet de cakes zijn die door ons liefhebbers gekocht worden.
Dit zijn cakes die gekocht worden door een onwetende vader met zoon die een flinke siercake wil .. deze cake is groot en duur met daarbij dus de conclusie dat ie wel mooi moét zijn!
Deze mensen zie je niet hier op het forum.. en daarom zal je ook niet snel lezen dat iemand 'm had:)

Ben het met rob eens.
Heb er ook 2 gehad[triple x]en heb elke keer dezelfde reakties gehad super.
Vindt hem wel vrij duur maar goed het is en blijft lesli.
Haal genoeg en je krijgt hem gratis.

Back
Bovenaan