Welke Pyro kleding heb jij in je kast? (winactie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
In samenwerking met Lesli Vuurwerk en Vuurwerkplanet.nl hebben wij een leuk extra Countdown topic waarbij je ook nog eens kans maakt op toffe prijzen.

Prijzen:
  • 2x Zena kledingpakket
    [*]2x Volt! kledingpakket
    [*]2x Red Wire kledingpakket

En wil je nou kans maken op één van die pakketten, post dan gezellig mee in dit topic over de vraag: Welke Pyro kleding heb jij in je kast?
Wij zijn benieuwd wie er allemaal al wat heeft, juist zou willen hebben, van welke merken je die kleding draagt en draag je het enkel met de jaarwisseling of vaker door het jaar heen? Of het nou een pet, een onderbroek of een hele outfit is, laat het weten en doe daarmee automatisch mee voor één van die prijzen hierboven.

Alle reageerders in dit topic gaan in een grote bak waarna we de randomizer 6 winnaars laten kiezen, dit doen we op 27 december 2022.

Ik heb een zena pet. Dat is de werkpet voor in de zomer.
En een pet van salon roger met lampie. En die is best handig in het donker.
En nog een zena vest

een zena BEANIE voor in de winter als koud is
bodywarmer met GBV breeschoten er op vroeger gedragen met verkoop vuurwerk.
en nog goedvuurwerk.nl(welkoop) pet vanuit lesli ook met verkoop vuurwerk gehad in verleden :)

Heb 2 truien van Funke en 1 trui van Argento feuerwerk. Die draag ik nu het weer kouder wordt als ik thuis ben of in het weekend moet werken.

Heb een DumBum petje en een T-shirt
T-shirt is een veel te grote maat en het petje staat mooi in de vitrinekast :p

Durf bijna niet te zeggen maar heb geen kleding van een merk in mijn kast.... Is dus hoog nodig dus fingers crossed!!

Een Volt! Muts ter vervanging van een vuurwerkprijs. Maarja, toen kwamen er verkiezingen en was er een marginaal eurofiel partijtje dat ook zo heette. Deze ligt dus nog in een doos.

Ik heb van die zena handschoenen die niet de vingers bedekken. Kreeg ik volgens mij gratis bij een bestelling uit 2018. Ik zeg nu trouwens ''ik heb'' maar het kan ook zijn ''ik had'' want ik heb ze al een tijdje niet meer kunnen vinden...

Luypaers cap en hoody. Gekregen van mijn vrouwtje, mooie kleding vind ik. Zwart met goud. Funke en Adelfia shirten liggen ook in de kast.

Ik had een Zena beanie, die ik altijd droeg zo gauw het kouder werd. Maar helaas 3 jaar gelden tijdens de apres ski genicked c.q. in ietwat beschonken toestand verloren. Dus... een nieuwe wordt op prijs gesteld.

Zelf geen kledingstukken van vuurwerk, zou het ook niet snel dragen. Ik gun het anderen meer, wil hierbij dan ook iedereen veel succes wensen en hopelijk komt het terecht bij iemand die het vaak aan zal trekken.

Een hele mooie long sleeve polo van Broekhoff en een muts uit 2009 van Crown Collection. Doen het nog steeds erg goed en geeft veel sfeer.

Oei komt dan he.

2 FPM t-shirts
1 PFM trui
1 AVP petje
2 Lesli petjes met led verlichting
1 Diamond Collection pet.
1 Pet met Pyrotechnican en een mooie geborduurd vuurwerk effect er op.
1 pet met de tekst pyro team
1 Pro Line polo
1 PGI poloshirt
1 Wolf vuurwerk open dag t-shirt
Op mijn scouting blouse zitten meerdere vuurwerk gerelateerde vuurwerk patches.

Dat was het wel weer, maar ik kan best iets vergeten zijn.

Toevoeging.
Zena Pet.
Zena muts
Pronk vuurwerk muts
Hooijer vuurwerk muts
Wolff pet met reflexie
Wolff pet met logo.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan