Welke compound afscheid van nemen.

Vuursteen

VWC lid
Onlangs heb ik een vriend beloofd een compound te geven voor wat hulp in de afgelopen periode.
Helaas heb ik naar mijn gevoel alleen maar kwaliteit gekocht en nu kan ik niet kiezen van welke ik afscheid ga nemen.
Hulp gewenst:
crown legacy,Full assault, Willow Mayhem, Big booster, w Triple layer, Cosmic dancer, atmosphere 64 shots.

Zelf neig ik naar de Cosmic dancer omdat daar nog geen productfilm van is en de kleinere pangu blokjes wat tegen lijken te vallen.
Maar zul je net zien dat de Cosmic dancer misschien de topper van het jaar is.:cry:

Onlangs heb ik een vriend beloofd een compound te geven voor wat hulp in de afgelopen periode.
Helaas heb ik naar mijn gevoel alleen maar kwaliteit gekocht en nu kan ik niet kiezen van welke ik afscheid ga nemen.
Hulp gewenst:
crown legacy,Full assault, Willow Mayhem, Big booster, w Triple layer, Cosmic dancer, atmosphere 64 shots.

Zelf neig ik naar de Cosmic dancer omdat daar nog geen productfilm van is en de kleinere pangu blokjes wat tegen lijken te vallen.
Maar zul je net zien dat de Cosmic dancer misschien de topper van het jaar is.:cry:

Zou hem zelf laten kiezen ;)

Ja dat is niet makkelijk! Mijn zoon vroeg ook of we een compound konden bewaren voor zijn verjaardag, lastig je kijkt toch naar alles uit wat je hebt besteld

We vieren het altijd in groepsverband met de maten, maar dit jaar sla ik zelf over vanwege onze jongste, die is helaas nog te klein om al mee te sleuren op pad.

Helemaal off-topic maar jeetje, wat vind ik vuurwerk 'weggeven' toch moeilijk. Deels ben ik ook gierig, ja dat is waar. Maar ook al gaat het me niet om het geld. Als ik weer een berg heb en mn zus en zwager vieren niet mee dan vragen ze wel eens, vandaag heb ik t zelf aangegeven van: wil je dan nog wat hebben?

Hoe simpel een product ook, het gevoel van FOMO is gewoon te erg. Dat je niet zelf het lontje kan aansteken en niet zelf de uitwerking kan gaan zien.

Dus ik snap de struggle en zou zelf niet de beste compound meegeven welke je hebt, want ik geloof dat zelf meer van een goed 25-30mm blok zou genieten en een niet zo kenner met een snelle 20mm bij wijze van net zo goed geniet.

Dat is mijn gedachtegang in ieder geval.

Ligt er ook aan wat voor hulp ie je gegeven heeft. Voor een standaard vriendendienst kun je gerust de mooiste voor jezelf houden. Als zijn hulp echt cruciaal voor je was daarentegen en hij het belangeloos heeft aangeboden dan moet je ook de ballen hebben om hem de vrije keuze te laten.
Wees hoe dan ook blij met wat je al hebt en bovendien met zo'n vriend. Vuurwerk is uiteindelijk ook maar vuurwerk.

Je geeft zelf hier aan : voor wat hulp. Dat duid op niet al teveel?
Maar ik begrijp niet waarom je nu in die situatie zit. Je hebt iets beloofd, dan had ik gewoon tijdens de verkoopdagen een mooie compound special voor hem gekocht. Dat zat je nu niet met dit vraagstuk.

Eens met onze torr, belofte maakt schuld.
Snap dat het moeilijk is maar geef iets weg dat vergeet je over 24uur toch weer

Als het geen freak is, dan zou ik de compound met de meeste variatie weggeven. Zelf heb ik voor een maat van me een Prezident Piro meegenomen uit Duitsland. Ondanks het feit dat ik die speciaal voor hem had meegenomen, viel het niet mee om er afscheid van te nemen. De les is dus om NOOIT afscheid te nemen van vuurwerk, anders dan door het zelf de lucht in te jagen.

Afhankelijk van de geboden hulp kun je hem zelf laten kiezen. Cruciale hulp, dan keus uit alles. Willekeurige hulp, keus uit een selectie.

Tip voor de volgende keer als de financiën het toestaan: ik haal van 2 compounds ieder jaar een dubbele die ik weggeef aan mijn ouders.

Vroeger kreeg ik vuurwerk van mijn ouders, nu krijgen zij van mij. Zo kunnen zij genieten en ik hoef hem niet te missen.

Gelukkig heeft ilt me geholpen, door de afkeur van de cielo uit de Tres elementos kreeg ik de agua dubbel.
Het is die dus geworden.
En de hulp betroft bij de verbouwing van mijn woning, niks levensbedreigends.

Back
Bovenaan