Welke bekende stukken siervuurwerk bestaan nog,alleen dan met een ander label ??

Tijgernootje

VWC lid
Zoals de topic titel zegt,ben ik erg benieuwd.
Wie kent niet een bepaald stuk siervuurwerk wat ooit is opgehouden om te bestaan,om later onder een andere naam terug te komen met een ander label.
Mijn idee achter dit topic is simpel.
Zoveel mogelijk omlabelingen verzamelingen in dit topic.
Van producten die dan wel nu nog te koop zijn met dat andere naampje/label erop geplakt.
Lijkt me een interessant topic voor iedereen die naar "iets ouds" opzoek is,en waarvan een omlabeling is verschenen zonder dat men t wist.
Encyclopedie denk ik dan aan,een goede hulplijn,voor wie weer iets "bekends" zou willen kopen :thumbsup:
Wie trapt m af ?

En waarom zou dit niet zo'n "snugger"topic zijn ??
Onthoud jij door de jaren heen of er van een favorieten blok wat je hebt geschoten,wat de omlabeling ervan is,en of er uberhaupt een omlabeling van is ??
Ik niet,en vele anderen waarschijnlijk ook niet.
Daarvoor wil ik dit topic dus opbouwen.
Dan is er een naslag werk waar iedereen in kan zoeken,dat is mijn doel hiermee.

Maar het staat je vrij om zowel mij als dit topic niet meer te voorzien van commentaar,iemand feitelijk wegzetten als niet zo snugger dmv een gemaakt topic door iemand,vind ik persoonlijk netjes gezegd niet bepaald netjes.
Zeker niet als je de persoon helemaal niet kent.
Laat ik het daar maar ophouden voor ik geneigd raak iets minder nette woorden te gaan typen 🤔 🤐

En waarom zou dit niet zo'n "snugger"topic zijn ??
Onthoud jij door de jaren heen of er van een favorieten blok wat je hebt geschoten,wat de omlabeling ervan is,en of er uberhaupt een omlabeling van is ??
Ik niet,en vele anderen waarschijnlijk ook niet.
Daarvoor wil ik dit topic dus opbouwen.
Dan is er een naslag werk waar iedereen in kan zoeken,dat is mijn doel hiermee.

Maar het staat je vrij om zowel mij als dit topic niet meer te voorzien van commentaar,iemand feitelijk wegzetten als niet zo snugger dmv een gemaakt topic door iemand,vind ik persoonlijk netjes gezegd niet bepaald netjes.
Zeker niet als je de persoon helemaal niet kent.
Laat ik het daar maar ophouden voor ik geneigd raak iets minder nette woorden te gaan typen 🤔 🤐
Kolere zeg. Klote weekend gehad ofzo

Laat ik het zo zeggen.
Zoals ik elders al vaker heb getypt,de intentie,de punt de komma,de achterliggende reden is lastig te achterhalen dmv een getypt bericht.
Dat is nou eenmaal zo.
Verder was ik ook niet op de hoogte van het feit,dat er ooit al zoiets was geprobeerd.
Sorry daarvoor.
Om op je 1ste laatste zin qua reactie te reageren,ja ik heb een k*t weekend gehad.
De laatste van de nog levende opa's hier is overleden en een heel goede vriend van me die had geen zin meer in het leven,die heeft daar dus iets aan gedaan.
Dat is alles wat ik verder kwijt wil over alles voor dit moment.

Laat ik het zo zeggen.
Zoals ik elders al vaker heb getypt,de intentie,de punt de komma,de achterliggende reden is lastig te achterhalen dmv een getypt bericht.
Dat is nou eenmaal zo.
Verder was ik ook niet op de hoogte van het feit,dat er ooit al zoiets was geprobeerd.
Sorry daarvoor.
Om op je 1ste laatste zin qua reactie te reageren,ja ik heb een k*t weekend gehad.
De laatste van de nog levende opa's hier is overleden en een heel goede vriend van me die had geen zin meer in het leven,die heeft daar dus iets aan gedaan.
Een dubbele klap dus, veel sterkte!

Laat ik het zo zeggen.
Dat is nou eenmaal zo.
Sorry daarvoor.
Das heel heftig. Gecondoleerd met deze verliezen. Sterkte gozer 👊

Back
Bovenaan