Derk
VWC lid
In het begin is het heel leuk maar het ***te van waar ik woon is dat het in een half uur klaar moet zijn anders gaan de mensen echt al weer naar binnen. Voor 0:00 stoken ook: vergeet het maar. Het kan wel, maar geen hond die ernaar kijkt. Met dit in m'n gedachten heb ik pas zelfs besloten om geen Nederlands vuurwerk meer te bestellen wat ik wel nog wilde doen, want als ik dat doe dan krijg ik het gewoon allemaal niet op tijd op. Wat er door mij heen gaat is dan ook altijd een gevoel van stress. Ik wil heel graag rondkijken en het niet te snel afraffelen, maar dat kan gewoon niet. Als ik niet verslaafd was aan vuurwerk had ik allang rationeel besloten om slechts een paar dingen te kopen.
En jij dacht zeker '' kom het is tien over half 5 laat ik maar een bericht schrijven ? ''

Mijn verhaal :
Ik steek elke ochtend van 10 uur tot 00:00 af, alleen op dat moment komt er echt gewoon iets magisch ofzo.
Ik ben vorig jaar als een gek naar buiten gegaan zonder enig nadenken mijn eerste rol gepakt en die toen uitgerold, dit heb ik nu al 3/4 jaar gedaan maar dit jaar wil ik het anders doen, veel mensen die steken dan af rond 00:05 en als dat allemaal klaar is wil ik gaan beginnen met mijn sier.
Hierdoor kan de hele buurt nog genieten van een mooi spectakel