Weesp 30-04-2010

Het vuurwerk zal worden ontstoken vanaf de "groene punt" in Weesp.
Je kunt het vuurwerk bekijken vanaf de overkant van het water.

De locatie is verplaats,in eerst stanties zou het vuurwerk vanaf de ossenmarkt afgestoken gaan worden,maar op 300 meter zaten 2 broedende zwanen........

Bedankt voor het doorgeven va de locatie maar weet iemand hier een adres bij 'de groene punt' in Weesp te noemen, vanwaar ik het vuurwerk het beste zou kunnen zien vanavond?

Ik kom vanavond ook denk naar deze show, ook ik zou graag weten wat precies het adres is van het "groene punt". Alvast bedank :wink:

Het vuurwerk zal worden ontstoken vanaf de "groene punt" in Weesp.
Je kunt het vuurwerk bekijken vanaf de overkant van het water.

De locatie is verplaats,in eerst stanties zou het vuurwerk vanaf de ossenmarkt afgestoken gaan worden,maar op 300 meter zaten 2 broedende zwanen........

Dus als we op de stations weg staan (bij het water) dan staan we goed? Lastige plek hoor om te weten waar het nu precies goed te zien zal zijn...pffff....speuren als sherlock holmes.....Er ligt namelijk een soort eiland in de Vecht...iemand meer tips qua beste kijkplek?!

Dus als we op de stations weg staan (bij het water) dan staan we goed? Lastige plek hoor om te weten waar het nu precies goed te zien zal zijn...pffff....speuren als sherlock holmes.....Er ligt namelijk een soort eiland in de Vecht...iemand meer tips qua beste kijkplek?!

Jurriën, ik ken Weesp een beetje.
Ik denk dat Ronny met het groene punt het grasveld tegenover de Ossenmarkt bedoelt, dus langs de waterkant,vlakbij de Stationsstraat.
Ik adviseer je omwat eerder weg te gaan, i.v.m. de drukte je auto bij het station te parkeren.
Vanaf het station is het hooguit 5-10 min. lopen.
Veel plezier vanavond
:bye:

We (ik en FireDragon) zijn uit eindelijk niet naar Weesp geweest. We hadden besloten om naar Houten te gaan en dat was ook een leuke show.

Nog mensen die wel naar deze show zijn geweest? en eventueel hebben gefilmd:rolleyes:

We (ik en FireDragon) zijn uit eindelijk niet naar Weesp geweest. We hadden besloten om naar Houten te gaan en dat was ook een leuke show.

Nog mensen die wel naar deze show zijn geweest? en eventueel hebben gefilmd:rolleyes:

Hebben Maikel89 en ik hier iets spectaculairs gemist?
Laat het a.u.b. even weten!

Back
Bovenaan