Website Broekhoff

Nieuws
Beste Vuurwerkliefhebbers,

Broekhoff vuurwerk is druk bezig met om de nieuwe collectie samen te stellen voor 2009. Ook dit jaar zal Broekhoff met veel nieuwe producten komen in o.a. Crown collectie en Pyro power.
Op het gebied van veilig vuurwerkafsteken is Broekhoff vuurwerk ook druk bezig om een aantal exclusieve producten te introduceren.
Meld je snel aan op voor onze nieuwsbrief en ben als eerste op de hoogte van alle ontwikkelingen.

http://www.vuurwerkexpert.nl/

zo ff aangemeld.

nog maar 205 dagen mensen 17 uur er nog wat het aftellen is weer bijna over de helft ;)

Ik heb me ook aangemeld. Ben benieuwd naar de nieuwe producten. Hopelijk zit er veel mooie en vernieuwende dingen bij. Aangezien ik in november een afspraak heb staan.:p

heb me ook aangemeld. Ben wel benieuwd naar de (nieuwe) veiligheidsartikelen. En natuurlijk de producten zelf :P

Hey mensen op de site van broekhoff zijn nu al nieuwe producten te zien voor 2009-2010. Groeten

Bedankt, zal even kijken wat er nieuw is :D
Maar er staat nooit een prijs dus hoe moet ik nou weten wat die nieuwe producten kosten. Ik heb al een paar gezien die ik misschien wil.

Nieuwe Thunderking?
469_gr.jpg

Laatst bewerkt:
Er zijn wel enkele aantrekkelijke nieuwe cakes. Wat opvalt is dat er veel kleine cakes zijn, die toch in Z-shape schieten. Bijna iedere collectie bevat nieuwe 7 shots cakes. Ze zien er goed uit. Verder zijn er ook grotere nieuwe cakes. Van 1 cake onder High Performence is er al een filmpje. Verder zie ik producten als de Multi thunderking, de basic thunderking (per 4 verpakt) pilicracker, een color pearl potje, en nog enkele fonteinen in diverse collecties.

Ben benieuwd naar de uitwerkingen van al deze dingen.

de foto's die op de nieuwe cakes staan zijn de echte uitwerkingen.
ik kan je alvast vertellen dat de defcon thunder een plezier is om naar te kijken, felle fluiters en goede knallen met een mooi tempo en goede schiet vvariatie

Pyropim

Bedankt, zal even kijken wat er nieuw is :D
Maar er staat nooit een prijs dus hoe moet ik nou weten wat die nieuwe producten kosten. Ik heb al een paar gezien die ik misschien wil.

Nieuwe Thunderking?
image

zullen die thunderking goed zijn? Toch maar proberen denk ik :) al moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat broekhoff geen grote 1 schots mortieren heeft. En vind trouwens die nieuwe pijlenpakketten er ook goed uit zien :) greets

Beste Vuurwerk liefhebbers,

Het nieuwe vuurwerkseizoen staat al weer voor de deur. Vanaf heden zijn de nieuwste producten van Broekhoff vuurwerk te zien op de website. Ook dit jaar hebben wij weer veel nieuwe producten in de Crown Collectie, Pyropower, Dynamic en High Performance in alle prijs klasse. Dit jaar zijn alle Crown vuurwerkpakketten vernieuwd met nieuwe effecten en uitstraling. Klik snel op assortiment en bekijk de nieuwe collectie.

http://www.broekhoff.nl/
http://www.vuurwerkexpert.nl/

Tsja, heb net een aantal filmpjes gezien maar kan niet goed zien hoeveel cakes er simultaan af gaan. Dus zijn de filmpjes geen basis om een cake wel of niet te kopen. Om teleurstellingen te voorkomen koop ik dit jaar helemaal geen Broekhoff, importeurs genoeg met vergelijkbare producten waarvan er wel filmpjes zijn die per stuk geschoten worden.

Laatst bewerkt:
@roel je kunt gewoon naar de demo gaan van de winkel die broekhoff verkoopt want daar schieten ze ze altijd stand alone.

Back
Bovenaan