Wave'em [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6356
Artikelnaam: Wave 'em
Aantal schoten: 114 schoten
Effectomschrijving: Dikke waaiercompound! Wij hebben 3 supervette waaiercakes alvast doorverbonden tot 1 heel groot waaierblok. Serieus vuurwerk dit, denk erom!
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149,00
Actieprijs: € 139,00

O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

6356-Wave-Em.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd! Full moon party was echt ontzettend goed afgelopen jaar dus kom maar door met die video:)

Ja! deze komt in de straat te staan :D prachtig effect die ik nog nergens anders ben tegengekomen, petje af voor VWT

Hele vette box! Mooie combinatie van effecten, vooral dat spider effect met rood en groen erbij. Echter wel aan de prijs, spektakel gegarandeerd, maar moet hier nog wel even over nadenken!

Wat een ontzettend mooie compound is dit zeg ! Ik kan me geen andere waaier voor de geest halen waarin het spider effect zo prominent is verwerkt, in die zin een uniek product en een mooie aanvulling op de dahlia, blink en crown effecten welke je veelvuldig terug ziet komen in waaiercakes. Tempo en opbouw is goed, afwisselend effecten, mooie en heldere kleuren... chapeau VWT. Dit is echt een topper.

Het zou heel mooi zijn als dat spider effect ook daadwerkelijk zo in de straat uitkomt, tot op heden heb ik nog geen bak gezien die het in productie ook zo mooi waarmaakt. Als dat zo is zou het voor mij voor volgend jaar echt een topper zijn. Wel tegen een mooie freakprijs.

Fraaie box.
Doet mij een beetje denken aan de Golden Tarantula van Rubro.
Ik wou die toen ook hebben hebben hebbe!
Maar die was na een jaar helaas uit het assortiment.

Dit is een mooie, even onthouden voor volgend jaar.

Back
Bovenaan