Wat zijn jouw 3 vetste effecten? [23/24]

1. Crossettes. Hier krijg ik nooit genoeg van, vooral als ze goed open ploppen. Hoe zachter, hoe beter.
2. Rauwe fluit, vooral in een showtje en in combinatie met andere effecten. Het mooie is dat het zo'n beetje met alles te combineren is.
3. Spinners naar kleurtjes, precies zoals Arahon zegt. Eén van mijn favoriete cakes is de Stormy Flash van Lidl.

Toch nog ff een aanvulling. Bij het aansteken van de houtkachel vanochtend werd ik helemaal gelukkig van het goud/blauw van het vuur, dus ja deze combinatie hoort sws thuis in het rijtje. Het maakt me dan ook niet veel uit welke effecten het precies zijn. Brocades, willows, palmen, het mag alles zijn, als er maar blauw bij zit.

Dikke palmstaarten net als in de panther
Vette willows, met of zonder coloured tips
Crossettes

Blink/Strobe
Kamuro/pixie dust
Blue peony

Kon het niet laten om een 4e te noemen gezien het succes vd Cairo Crackling, maar dat is harde Crackling.

Spinners, zoals Cyclone, Colorfull city, of Kylin (zowel de pangu cake als de relatief nieuwe compound van Wolff)
Crossettes
Mine, zoals the Triple Layer van Showtime

Zuivere glittering willows.
Crosette
En ti-willow in combinatie met een paar losse felle dahlia sterren. Zoals bij Riakeo nu gebruikt word.
En bij de xqlusive lijn van Vw totaal

Wat zijn jouw 3 vetste effecten en waarom?

3- Crackling
Dikke crackling bursts. Lekker simpel stuk bruut geweld tussen het moois. Even de show hakken!
Voor dit effect heb ik dit jaar de Transbomber en de Caïro crackling.

Ben benieuwd naar jullie favorieten :thumbsup:

Ja eens! Ik ga de transbomber en de Cairo dit jaar beide (eindelijk) voor het eerst schieten. Zit er stiekem aan te denken om de cairo aan de transbomber door te lonten🤔

Back
Bovenaan