Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag?

pyroboy

VWC lid
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Rond 2 uur in de nacht zit ik op mijn kamer alle foto's en video's die ik heb gemaakt te verwerken. Ook even alle 112 meldingen die er zijn verwerken in m'n Excel. En een concert op tv kijken. meestal slaap ik dan rond 4 uur of zo.

Als al me vuurwerk foetsie is ga ik nog een rondje lopen.
Onder het genot van een tas gevuld met wodka :)

Meestal daarna bij de buren nog even een biertje doen. Daarna dronken maar zeker voldaan me bedje in :)

Dit jaar ga ik er eens op uit.
Als waardering voor het harde werken 2 kaarten en een zakcentje gekregen van mn werkgever voor de evenementenhal in Gorinchem.
Helaas is het zakcentje al op aan iets anders.. kuch...six...best...possible...

Normaal gesproken ben ik tot een uur of 03.30 op straat te vinden.
Rondje door de buurt en kijken wat dat mooie was wat 2 straten verder de lucht in ging.
Doen we dit jaar maar de day after.

Voor mij is oud en nieuw de avond voor 0000, lekker relaxed stoken met familie en vrienden. Rond 0015 mijn grote boxen de lucht in en dan ben ik wel klaar. Dan begint het uitgaan en gaan we lekker los in de club!

Ben meestal rond een uur of half 2 klaar met alles, de laatste dingen nog even opbranden in de vuurkorf en dan rondje maken in de buurt. Meestal bij iedereen even langs wippen hier een biertje daar een biertje en rond uur of half 5 terug. Dan nog even wat eten waarschijnlijk want van bier krijg je honger:p en dan voldaan op bed.

Waarschijnlijk voor de buis hangen met een concert van de toppers of gerard joling zoals elk jaar haha.:rolleyes::p

Ik vier het dit jaar in Amsterdam met al mijn vrienden. Eerst genieten van het vuurwerk en daarna hup de stad in. Kan haast niet verkeerd gaan dit jaar!

Doorwerken tot 7.30 uur. Dan naar huis, slapen, en s'middags naar familie voor een nieuwjaarsbuffetje. Het meeste vuurwerk zal ik dan pas opmaken. Dit mag niet, weet ik wel, maar ik moet toch wat ... :p

Ben ik de enige die om 02:00 middernacht al staat te vegen bij een knappend vuurtje van lege cakes?

Ik ruim het grove spul ook altijd in de nacht op door middel van een vuurtje. Lekker alle cakes een beetje op stoken, kijken of alles helemaal afgegaan is enzo. In de ochtend dan de laatste resten opruimen.

Back
Bovenaan