Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Vaak rond die tijd ben ik helemaal op van de zenuwen, adrenaline en van de dag zelf. Vaak lig ik er rond 03:00 in. Nog even een drankje doen. Nog even nagenieten van wat we hebben afgestoken. En foto's schieten. Al een beetje voor de Day after.

2 uur klaar zijn red ik eigenlijk nooit, maar als alles op is inderdaad eten en genieten van gezellige samen zijn vrienden en familie tot in vroege uurtjes

na een aantal lange dagen en korte nachten door de verkoopdagen ging afgelopen jaar rond 02:00 het licht uit en was helemaal gesloopt.

Wisselt hier behoorlijk, afgelopen jaar redelijk vroeg erin omdat we op 1januari om 07:00 weer moesten werken. Dit jaar gelukkig vrij, en het lijkt me we wel een relaxt om geen tot een uur of 4 buiten te staan bij de vuurkorf en dan mooi nog klein spul stoken.

Nadat ik om 02.00 een afsluitertje heb weggeschoten trek ik eerst een biertje open. Onder het genot van een biertje en wat klein vuurwerk sta ik dan nog even na te genieten. Kijken hoe de stapel cakes en compounds affikt. En nog even mijmeren over de mooiste artikelen. Afhankelijk van de drukte nog op straat ben ik dan meestal rond half 3 binnen. Forum checken en alle beelden op de computer zetten. Lekker even rustig afbouwen dus na een avond vol adrenaline. 😃

Alles op de vuurstapel gooien, daarna naar binnen en nog een drankje. Meestal is het rond 3 uur oogjes dicht en snaveltjes toe.

Als het weer het toelaat lekker buiten blijven bij het vuur. Drankje erbij en proberen alles op te branden. Wordt vaak wel een uurtje of 5.

Meestal is iedereen dan weg. En zit ik alleen, met een glaasje champagne in mijn hand, na te genieten, terwijl in de verte de laatste knallen klinken, te observeren hoe de vlammen de laatste resten van mijn compounds consumeren.

Meestal ben ik rond die tijd net een club ingelopen in de stad of draait het huisfeestje net op volle toeren!

De partybox op 100 alles aanvegen in de ton met vuur zuipen met zn allen polonaise en dan de finale box aansteken

Ligt er een beetje aan hoe de avond loopt, afgelopen jaar ging rond 03:30 het licht uit nadat we na de show de nodige alcoholische versnaperingen hadden genuttigd, er zijn jaren geweest dat ik om 02:00 gesloopt was door alle hectiek, maar ook genoeg jaren gehad dat we om 07:00 er pas in lagen... komend jaar maar weer zien wat de dag brengt, hopelijk blijven de oogjes los en genieten we ook na 02:00 nog van een geweldige nacht.

Nog lekker een paar uurtjes doorfeesten met de visite. Tijd voor wat alcoholische versnaperingen die tot dan toe beperkt zijn gebleven tot een haastig glas champagne en misschien een verdwaald biertje. Lekker napraten over de toppers uit de collectie en plannen maken voor het nieuwe seizoen.

Drankje doen, een flinke start maken met opruimen, nog een drankje doen, iets minder m'n best met opruimen, drankje doen, en naar bed. Gewoon werken de volgende dag ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan