Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vooral alles uitzoeken, wat waarbij hoort ochtend middag avond nacht etc etc.
Het moet allemaal kloppen.
Hier kan ik uren mee zoet zijn.
En idd gewoon langs winkels rijden kijken en stropen dat is prachtig om te doen.
Bacootje erbij dan![]()
Eerst ordenen en zorgen dat het zo min mogelijk uit de weg staat. Dan uit verpakking halen, sorteren en lontjes vrijmaken. En bovendien zo snel mogelijk rommel wegwerken, extra rotzooi irriteert mij. En als laatste alles zo strategisch mogelijk opstellen, zodat het niet in de weg staat. Wel zo handig als je bv thuis komt met boodschappen of er iemand nog moet stofzuigen.
Ik had eerder Jupiler van je verwacht, Danny.
Dus als ik zeg dat ze minder verpakkingsmateriaal moeten gebruiken dan ben je er mee eens? Of bedoel je gewoon dat je er niet van houdt als overal plastic ligt en noem maar op?
Hard doorwerken! Of eigenlijk, wanneer ik het vuurwerk binnen heb is het 01.00 op 31 december. Dan nog snel naar huis rijden (2 uur) en slapen. Ik kijk om 9 uur wel wat er allemaal in de auto ligt. Zoals elk jaar veel te kort tijd om alles mooi uit te stallen voor een foto.