Wat steek jij als laatste af om 02:00 uur

Het laatste wat de lucht in gaat is zware jongens samen met een aantal silver salutes. Waarschijnlijk 2 om 6. Denk niet dat het rond twee uur is. Heb best wat af te steken dus zal wel later zijn....

Zoals altijd:p

Als laatste dit projectje:

Heavy Load 500
Event cake 2
Golden Willow
Bursting Gold(2x)
Gorgeous
Brocade crown
Brocade to Color
Hoogmoed(2x)

ik schiet een champangne fles dop de lucht in en begin lekker een stevig partijtje te drinken hahaha

me vuurwerk is altijd klaar voor 2uur

Ik stak om 02:00 de laatste chooet banger af. Ik hielp even de buurjongen met zijn vuurwerk opmaken aangezien hij het niet thuis mag bewaren en dus alles op moest.

Ik was ook wat eerder klaar, maar het laatste wat ik afstak was een stuk of 50 labomba's achter elkaar:thumbsup:

dit jaar was het ook weer leuk
had nog een trueno en een supero over,
heb die om ong. 3 uur nog afgestoken alle 2 midden in een woonwijk in een brandgangetje dreunde lekker:P
en ik had daarna ook nog een ugly joe gevonden, het lont was nog helemaal intact (waarschijnlijk is hij bij iemand uit zijn tas gevallen) en die ugly joe had ik ook nog afgestoken,

Om 03:30 een Wil wil wel
Om 04:00 een Silver Salute
Om 04:30 een Hoogmoed

Dat was het wel zo'n beetje :angel:

heb 2uur afgesloten met een bs50 (van een oom van me)
een uur later gingen we na huis en voor we vertrokken nog een 10k laten klinken.
en eenmaal thuis gekomen om half 4 heb ik nog snel een nitraat in de straat laten knallen! het was weer een heerlijk oud en nieuw!

Om 2 uur was hier afgesloten met een 4 inch white lotus.
We hadden er helaas maar een aantal, en er zijn 's ochtends ook een paar de lucht in gegaan.
Leuk effect was dat toen alles muisstil was.

Wij zijn toch onder het mom "03.30uur, tijd voor een blokje" nog even geëindigd met een Event Cake no.5, prachtige bak! :D

Back
Bovenaan