Wat steek jij als eerste af om 10.00 s'ochtends?

Ruben

VWC lid
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met de grote vraag: Welk vuurwerk steek jij af om 10.00 s'ochtends?

Deel het hier met ons!

2x spaceshuttle (fluit blokje van dynasty) , tegelijkertijd met 'n legaal knalblok .
mischien wordt dat wel de cyclone thunderking van cafferata .
maar dat gebeurt alleen als de prijs onder de 70 euro ligt , en de knallen te vergelijken zijn met de big mc thunder van lesli .
dat zou dan vooral zijn vanwege het waanzinnige tempo .

dat lijkt me een mooi begin van een nog mooiere dag .

Ik twijfelde ook tussen die 2, maar moet je in 't chinese rollentopic (openingspost) eens het verschil in aantal rotjes vergelijken...minder dan je met lengte- en prijsverschil zou hopen ;-)

anyway; wat stook je om je buurt wakker te maken om 10u?! :)

Eeen fluitbakje, Singe shots doorgelont (Asian thunder etc) En natuurlijk een paar matten!

:bye:

Oef ik weet het nog niet eigelijk... Ik denk een BS-15 van Jorge. Maar het kan ook een doorlont projectje worden van Asian Thunders of iets in die trend.

De planning staat nu op een 30.000 overlopend in een Big Bang(OF) en die overlopend in de Hindoe 4000. Dan moeten de buren toch wel weer wakker zijn.:D

Ik denk iets met knallers en fluiters. Misschien een projectje met binkies of misschien een project met fluitbakjes. Ik weet het allemaal nog niet zeker, het kan ook zijn dat ik begin met een color ring thunder pijl of een heerlijke chainthunder :D

Ja, bij het tien uur moment staat 1 ding vast: het moet goed herrie maken :D

In de afgelopen seizoenen heb ik de volgende zaken al eens afgestoken om de dag af te trappen:

- Een reeks ThunderKings (Broekhoff) Simultaan geschoten. De buurvrouw schrok zich een ongeluk. Ik had niet eens gezien dat ze in de tuin stond.

- Een hindoe 1000 in de achtertuin

- Een reeks Silver Thunder pijlen tegelijk

En vorig jaar: Een Trueno Rocket. Heerlijk was die :)

Dit jaar weet ik het nog niet. Misschien een knalblokje van Zena of een ThunderBomb 1000 matje, Kan ik nog even over nadenken gelukkig :cool:

Cameo

Blijft leuk hé jongens om de buurt wakker te maken met een fluitbak? Ik denk er over na om er gewoon een paar door te lonten en dan te laten afsluiten met een paar knalbatterijen.

Daarna nog een lekkere 100.000 als ze weer een leuke prijs hebben hier in de buurt.

Komt het helemaal goed!

Een rekje met fluthing whistling thunders, extremebang rockets en een hele boel babypijl fluit pijltjes. Zodat de oren al aan de geluiden zijn gewent. Hierna een paar colour salute.

denk dat ik begin met 10x zink901 aan een quickfuse lontje;) volgende week maar is een rekje gaan bouwen

Vorig jaar een cobra 6 was wel geslaagd hehe. Dit jaar ff kijken misschien een fluitbak of 2 bsc ofzo.

Back
Bovenaan