Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar voor het eerst niets denk ik. Ik ben van plan om alles in de vooravond af te gaan steken.
Grappig, ik heb dit ook wel eens overwogen. Je geniet dan veel meer van de effecten, kunt eventueel rustig filmen, je kan vroeg aan de Baco's, eigenlijk ideaal. Maar toch durf ik niet om 00:00 met lege handen te staan.
Grappig, ik heb dit ook wel eens overwogen. Je geniet dan veel meer van de effecten, kunt eventueel rustig filmen, je kan vroeg aan de Baco's, eigenlijk ideaal. Maar toch durf ik niet om 00:00 met lege handen te staan.
Ja met dat idee heb ik ook wel es lopen spelen maar de toeschouwers worden steeds meer op mijn oprit dus dat schept verwachtingenIk heb ook al meerdere jaren met de gedachte gelopen om alles weg te schieten voor 00:00. Gewoon om 22:00 de show schieten, lekker in alle rust genieten van alles. En dan om 00:00 niet als een dolle alles klaar staan te maken maar gewoon lekker genieten van alles wat er dan de lucht in gaat. Dit jaar maar weer eens opnieuw overwegen.