Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Zoals blijkbaar toch erg veel mensen doen wat ik niet verwacht had, ga ook ik om 0:00 kijken naar het andere vuurwerk.

Natuurlijk steek ik wel wat af op een gegeven moment. Welk product er het eerst aan mag geloven weet ik nog niet, ik denk de crackling chrysanthium of anders een andere pot. Ik heb liever wat mooi siervuurwerk dan een 100k.

Dit jaar ga ik óók voor het eerst om 00:00 kijken naar ander vuurwerk. Na een half uur zijn de meeste uit mijn straat toch wel gestopt, en dan ga ik pas beginnen:)

Wat ik nu in mijn hoofd heb is dat ik een doorlont-project ga doen.

Ik begin gelijk met stoken, omdat er in mijn buurt toch haast niets wordt afgestoken. Het begint dan hard fluitend en knallend met een Space Shooters en een 2 keer Zware Jongens doorgelont.

eesrt ff lekker rondkijken wat er allemaal de lucht ingaat , iedereen een happy newyear wensen . glaasje champange nuttigen (met mate).
En tegen een uur of half 1 gaan we maar eens een space shooter en een black suprise de lucht in jassen. en daarna natuurlijk non stop stoken

Allereerst doe ik het, zoals velen hier, even rustig aan, glaasje champagne en de sfeer even proeven. Daarna nog even socializen en de buren gelukkig Nieuwjaar wensen en dan om 00:15 gaat het los:

6x Nitrate cakes tegenlijk voor iedereen even wakker te schudden, doorgelont naar 2x chrysanteum cracklings om te laten weten dat het nu echt gaat beginnen, daarna komen de echte projecten :D

na de twaalfde slag van de klok kan het feest beginnen natuurlijk met een leuke 248 shots ratelband super snel

Om 0.00 steek ik niks af. Rond 0.10/0.15 zal ik zelf wel goed beginnen. Ik denk met een Falcon, dat trekt de aandacht wel!

Ik wacht even voordat ik los ga, zodat iedereen een beetje klaar is en dan ga ik pas los. Ben niet echt iemand die alles binnen paar minuten 'eruit geramt' wilt hebben om het maar even zo te zeggen. :p

Mijn vader wilt altijd alles zo snel afsteken en dan hup naar binnen. Ik ga gewoon de eerste paar minuten sfeerfilmpjes schieten en daarna mijn vuurwerk de lucht in gooien.

Mijn pa ook, jongen, hup snel, doe er maar 2 tegelijk, en dan naar binnen, het is koud.

Dan luister ik niet, lekker om de 10 min een potje.

Dit jaar ook weer zo, vooravond ook natuurlijk paar potten.

Edit, om de 10 min bedoel ik, om 10 over 12 paar potten achterelkaar, die echt opvallen. Goede fluiters, zoals ruben al zegt de falcon bijvoorbeeld. Daarna, een vesnelling terug. doe ik pas een pot om de 8-10 min.

Laatst bewerkt:
Een fles goede Champagne!

En om kwart over 12 eens op het gemakje starten met een aantal Silversalutes:)

Ik denk toch dat er een mooie pot uit Duitsland de lucht in gaat, welke? Nog geen idee, dat zie ik met de verkoopdagen wel!

Om 12 uur steek ik alleen wat harde knallers af en kijk ik naar het siervuurwerk om mij heen. Als ik geluk heb steekt de buurman van mijn oma bij zijn eigen huis af en zie ik heel wat mooie profblokken. Zo niet dan heeft mijn neef nog wel wat. Zelf steek ik na 1 uur nog wat fonteintjes enzo af. Het gaat bij mij om plezier hebben en niet om zo veel en mooi mogelijk vuurwerk afsteken. Ik steek liever voor 100 euro af dan voor 1000 euro omdat ik dan iets teveel aan het geld denk.

Back
Bovenaan