Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik plan eigenlijk nooit alleen bekijk ik wat ik wil overhouden voor 12 uur de fonteintjes zijn er dan allang doorheen

Maar nu wat de vraag is haha:
Ik begin met een 100k mat en dan een at once of white thunder en 2 fluitbakken.

Hoe moet ik dat voorstellen met fonteinen? Wordt dat dan extra brede 'vlam' of staan ze stukken uit elkaar?

Ze staan wel tegen elkaar aan getaped, maar door de vierkante buitenkant staan de buisjes iets uit elkaar. Het zijn dus eigenlijk 6 verschillende fonteinen, je moet ze wel apart van elkaar zien.

Doordat ze allemaal tegelijk gaan overlappen ze elkaar wel met de vonkenregen. Dit alles is erg fel en mooi om te zien! Ik zal hem wel filmen en posten op 1 januari!

voor mij word het toch weer een orginele 100k!
Blijft toch een beetje traditie, samen met de buurman 2 achter elkaar.
Daar is oud en nieuw toch voor bedoeld :D

Ik begin altijd klein. Omdat in de rest van de straat ook allerlei 500 gr afgaan. En na een half uurtje als de meeste in mijn straat aan het kleinere vuurwerk beginnen. Dan ga ik op groot:D

Als eerste fonteinen. Ik ga 'ns rustig beginnen met de Face (smiley) fontein (Cafferata) wat ik over heb gehouden, verder met drie W crackling fountains (als 't doorgaat) en sluit af met drie l'Amour extrême fonteinen (Lesli).

Hierna mogelijk de Big Momma. Ik plak op elk artikel aan het label schilderstape vast met 'n # of letter voor de volgorde.

Laatst bewerkt:
Eerst Colourful Thunder King aan een ouwe ladder, dan Fast Silver Whistling waarna Vraatzucht+In Shock+Heavy Report III+Spinning Blue :D

Good old ladder. Staat hier altijd een klein orantje laddertje te vlammen!!
(korte impressie)

Altijd matten ophangen!!

En zoals al eerder vermeld, dit jaar komt er een original 30k aan te hangen.

Ik begin dit jaar met de mine and thunder van katan, das wel een eyecatcher in de straat denk ik.

Zit nog erg te wikken en te wegen... Op dit moment is het een keuze tussen deze twee opties:

Een pijlenrek van 36 pijlen, met oa. Sick6, Olympia, Disco Flare, Invation en Light Year pijlen.

of

Planet Explosion

De grootste waaier cake die ik dit jaar heb, zoals ieder jaar. Not sure yet welke dat zal zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan