Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en professioneel spektakelvuurwerk.

Dit jaar lekker aan het minderen. Weinig nieuwe items die ik perse moet hebben (icm prijs uiteraard). Denk max. 400.

Dit jaar ook aan het minderen, stook samen met 2 maten, budget circa 1,8k. Nog een Branco, Primavera, Winternight, Fairytail assortiment en een bult cakes over van vorig jaar. Gaat alsnog een mooie collectie worden

Ik heb nog aardig wat over van vorig jaar.

Maar ik wilt dit jaar toch wat nieuwe dingetjes uitproberen dus heb een budget van 2000 euro. Dat ga ik proberen aan te houden:angel:

Geen budget hier ook. We kijken hoever we komen, genieten nu het nog kan en ik weet nu ook dat teveel uitgeven ook het plezier niet verhoogd.

Ook hier geen budget. We kijken waar we leuken producten kunnen scoren voor een mooi prijsje. Zowel mooie compounds als kleine cakes voor de kleine pyros.

Was aan het begin van het jaar 1500, maar nu opgerekt naar 3500-4000 en dat is er bijna doorheen.

Mijn budget is dit jaar veel minder dan anders. Ik koop een paar goede boxen en cakes en wat klein spul voor mijn jongens en dan houdt t wel op.

Budget was vorig O&N eigenlijk €1200 waar ik mij totaal niet aan heb gehouden doordat ik allemaal "voor dat geld moet ik hem hebben" dingen tegenkwam en het uiteindelijk €2000 was geworden. Dat waren onder andere veel cakes en ik had het daardoor veel te druk met doorstoken. Ik vond het eigenlijk ook net wat teveel want ik kon door de kwantiteit niet echt genieten dus probeer dit keer wel rond de €1200 te blijven

Voorgaande jaren steeds 2k aan gehouden, maar heb nog 75% van vorig jaar over, wind was hier niet te doen. Ga eens echt goed puzzelen dit jaar, budget €500.

Denk dat ik dit jaar het ook bij max 500 ga houden. Veel gekke jaren gehad, die tijden zijn wel voorbij. En met beetje zoeken is met 500 een meer dan prima collectie samen te stellen. Geniet tog steeds meer van het kleine vuurwerk.

Zelfde als de mannen hierboven. Met dat bedrag moet je nog aardig puzzelen en vallen er ook flink wat mooie dingen af, maar dat maakt het uitkijken naar de mooie producten die wél in de collectie zitten alleen maar leuker. Moet wel zeggen dat het puzzelen nu extra moeilijk is t.o.v. voorgaande jaren.

Dat heb ik inderdaad ook. Ga nu ook met mijn neefje van 10 lekker stoken.
Beleef sws al jaren meer plezier aan de avond.

Zit sinds dit jaar bij budgetbeheer, heb al doorgegeven dat ik geld hiervoor wil hebben en dat is mogelijk, de vraag is alleen hoeveel, dat hangt er vanaf wat ik nog binnenkrijg komende weken/maanden.

Dit jaar is wel t laatste jaar qua geen vuurwerkverbod in mijn stad, dus ik zal en MOET wat hebben. Al gaat heel veel geld ook gewoon op aan de benzine naar alle shows (totaal al 35 bezocht).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan