Wat is de beste en snelst verkrijgbare ratelband op Nederlandse bodem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poeh dat is een lastige... Persoonlijk ben ik niet zo van de NL ratelbanden en geef ik m'n liever ergens anders aan uit. Misschien de Red Dragon van Lesli?

Die mat van original is redelijk snel. Verder ben ik niet zo bekend met nederlandse ratelbanden/matten. Meeste zijn toch niks.

De Black Nitraat van Cafferata gaat heel erg snel. Maar je moet wel een vette bankrekening hebben hij is vrij duur.

Een aantal jaar geleden had wolff een 10 000 rolletje wat goed presteerde voor legaal maar ik vraag me af of je eraan moet beginnen. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.

Ik begrijp ook wel dat de matten uit België etc beter en harder gaan. Echter ben ik geen voorstander van het buitenlands inkopen van vuurwerk omdat ik mij richt op het behoud van de traditie en het verbod op vuurwerk wil voorkomen wat daaraan deels te danken zou kunnen zijn het in te kopen in het buitenland.

Dat ben ik helemaal met je eens.

Naja ik zou wat knalcakes kopen dan. Heb afgelopen jaar 2 verschilende chinese rolletjes gezien uit nl en het is echt pruttelprut.

Dan kun je beter goed wat pakken Ratellinten inslaan bij Aldi begin december. Dat pruttelt harder en is goedkoper.

Oneens, afgelopen jaar kreeg ik (waarschijnlijk door vocht) ploffende ratellinten ipv felle knetter. Sommigen knetterden wat harder ander juist helemaal niet. Maarja Aldi wil alleen maar meer verkopen dus nu ze heel december verkopen moeten ze meer produceren in dezelfde tijd dus dan krijg je dit soort problemen.

Een aantal jaar geleden had wolff een 10 000 rolletje wat goed presteerde voor legaal maar ik vraag me af of je eraan moet beginnen. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.

In ik in de begintijd van de 500 gram regeling, heb ik een aantal keren een Nederlandse 100.000 klapper gehad van Wolff.
Ondanks dat er bus/zwartkruit in zat vond ik best knallen.
Wolff schrijnt ook hindoe rollen in hun assortiment te hebben, of die er nog zijn weet ik niet, maar deze schijnen iets feller te zijn.
Ik zit er aan te denken om er dit jaar eentje te proberen.

Doe er daarom ook al jaren niet meer aan. Flinke stapel knetterlinten achter mekaar is nog wel ns een idee.

Ik heb een paar keer een 100.000 rol gehad van China Red, deze presteerde eigenlijk voor nederlandse maatstaven altijd wel goed.

Heb dit jaar er 1 van Wolff besteld, de rough shanghai.Ik kon hem met veel korting kopen en me zoontje wilde hem persé hebben.. ben benieuwd!!

Ik hou dit topic goed in de gaten! Ik hoor inderdaad ook elk jaar dat er bepaalde NL-matten zijn die het best aardig doen, maar welke dan?

Zo goedkoop is een 100k niet, in freakacties wel goed te doen uiteraard! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan