Wat doe jij na Oud en Nieuw?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Uiteraard blijven we hier plakken net zoals de voorgaande 15 jaar. Kan me niet voorstellen in een zomerslaap te gaan. Blijven dus lekker plakken, hopelijk kunnen we de bezoeken nog weer meer gaan oppakken in 2022 en kunnen we weer mooi wat tripjes maken en shows bezoek. Genoeg te doen dus om lekker actief te blijven.

Zoals elk jaar begint het gewone leven al vrij snel, als boekhouder heb ik te maken met de jaarafsluiting en de btw maand. Dus ik ben al gauw "afgeleid" van de stilte/leegte die volgt na de dag der dagen.

Ben altijd wel met de hobby bezig. Normaal gesproken jaarlijks vele vliegtripjes buitenlandse festivallen, maar ook veel losse shows in Belgie/Duitsland. Helaas door die k u t corona gaat er weinig door momenteel en kan je nergens naar toe zonder prik of test! Erg irritant :thumbsdown:

Ik blijf na oud en nieuw altijd wel actief in de vuurwerkwereld. Misschien een kleine winterslaap t/m koningsdag. Ik ben dan wat minder actief omdat er eigenlijk nog geen vuurwerkshows te beleven zijn. Vanaf koningsdag is het vol op gas geven en shows bezoeken. Afgelopen anderhalf jaar maar 3 shows gezien. Normaal zou ik dat in 1 maand voor elkaar kunnen krijgen.

Natuurlijk blijft mijn projectje Vuurwerkklok ook doorlopen. Daar zal ik die stille periode van januari tot en met april waarschijnlijk ook gaan gebruiken om de website te optimaliseren. Zo blijf ik toch actief maar op een minder zichtbare manier dan dat het nu in deze periode is.

Tot eind februari product filmpjes kijken op vwc en oud en nieuw compilaties op yt.
Nog wat in de sales kopen en dan in het voorjaar val ik in vwk coma tot eind aigustus,tenzij er plotseling weer leuke acties komen!!

Eigenlijk elk jaar wil ik actief blijven maar dan toch kom ik in een soort winterslaap terecht. En dan rond mei/juni begin ik hier weer een kijkje te nemen en steeds actiever te worden. Mochten er shows zijn in tussen tijd probeer ik deze wel te bezoeken..

Aankomend jaar hopelijk met Fallas bezig!

Voor de rest weinig met vuurwerk bezig, die tijd heb ik wel gehad.

Ik ga gewoon door, met waarmee ik bezig ben. Hopelijk kunnen we weer op een normale manier een aantal tripjes naar het buitenland maken. :D

Januari t/m maart blijf ik nog redelijk actief om filmpjes te kijken en om reviews van producten te lezen. En natuurlijk de freaksites in de gaten te houden op koopjes. April t/m juli blijf ik het forum nog wel in de gaten houden, maar niet meer dagelijks. Augustus t/m december ben ik weer dagelijks op het forum te vinden.

Vwc staat in de standaardsites om dagelijks even langs te lopen en zal dan ook het hele jaar dagelijks even rondneuzen. Eerst de nieuwe filmpjes, ervaringen en verhalen, dan het snoepen in de archieven en weer toeleven naar de volgende!

Gewoon lekker door, alhoewel ik na de jaarwisseling altijd wel in een klein dipje/leegte val. Het ene jaar is die groter dan het andere jaar, maar dan begint gelukkig de voorpret naar Fallas al snel weer gelukkig :D

Het blijft na al die jaren nog steeds klote als de mooiste periode weer voorbij is. Denk dan altijd even als we het eerste kwartaal maar weer hebben gehad. Dan komt het voorjaar en zit ik er gelijk weer heel anders in. Voor je het weet begint dan ook het nieuwe seizoen weer.

Normaal gesproken ga ik altijd door tot ongeveer eind januari, de filmpjes en recensies lezen over artikelen die mijn interesse hebben. Dit jaar na jaren eindelijk een account gemaakt, bevalt zeer goed tot nu toe, dus misschien blijf ik nu wel langer plakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan