Wat doe jij na oud en nieuw?

de rest van het jaar bezoek ik vuurwerkshows, zo veel mogelijk en ben ik het hele jaar door op het forum hier te vinden.Hopelijk dit jaar weer naar Geel,

Tjaaa, wat doe ik na oud en nieuw...

1ste maand zal wel bestaan uit Vuurwerkfilmpjes kijken / maken :-)
daarna zal het wel weer 11 maanden lang shows bezoeken en filmpjes ervan maken zijn. Ik ga wel proberen dit jaar een keer na een show in het buitenland tegaan..... moet nog wel ff uitzoeken welke dat gaat worden.

Vuurwerk is niet iets wat alleen in december leeft !

Gr stefan

Een stevig potje piekeren over het feit dat ik nog een jaar moet wachten en alles weer opnieuw begint :(

Huilen omdat het me zoveel geld heeft gekost maar blij zijn het was super en weer huilen want *** weer een jaar wachten.. En gewoon door gaan met leven

Tjaaa, wat doe ik na oud en nieuw...

1ste maand zal wel bestaan uit Vuurwerkfilmpjes kijken / maken :-)
daarna zal het wel weer 11 maanden lang shows bezoeken en filmpjes ervan maken zijn. Ik ga wel proberen dit jaar een keer na een show in het buitenland tegaan..... moet nog wel ff uitzoeken welke dat gaat worden.

Vuurwerk is niet iets wat alleen in december leeft !

Gr stefan

Naar het buitenland? Daar gaan we contact over houden Stefan:) Ik wil maar wat graag met je mee dan.

Sorry als ik al gereageerd heb.

Ik denk dat na de dag der dagen, dat ik eerst ff een tijdje door een soort dipje gaat. Duurt niet langer dan 1 weekend denk ik zo. Dan moet ik weer gaan werken.

Mijn eerste plan is om een rijbewijs te halen, daarna een P200 pieper/digitale spiegelreflexcamera & filmcamera, daarna als ik eindelijk me rijbewijs heb, schijt hebben aan de wet en met me hond zodra t mooi weer is, naar t strand toe, voor het te laat is. Wil dit al 7 jaar doen namelijk en ik ga er gewoon voor zorgen dat t dit jaar gebeurd, of doormiddel van extreem zeuren, of om t zelf voor elkaar te krijgen. En ja, dan weet ik niet, werken, werken, werken en nog meer werken, flatscreentje kopen en dan is t denk ik wel weer de tijd voor het vuurwerk. Althans September. Alvast bezoekje brengen aan Zena België, om te begrijpen waarom t zo geweldig is daar, nu je vergunning en al moet hebben en tot slot, wachten. Misschien uit huis.

Das mijn plan dan.

Eigenlijk wil ik me daar helemaal niet mee bezig houden, maar goed.

Ik ga de eerste weken erg actief blijven, maar dat gaat geminderd worden.
Er komt namelijk een erg drukke periode van school aan die bepalend wordt voor de exames, dan in de zomer lekker vakantie, chillen en genieten.. En vanaf 1 september weer vol met vuurwerk bezig zijn.

Ga werken aan de dingen die nodig zijn. Maar geen winterslaap,gewoon genieten,en wachten tot er weer nieuwtjes komen.

na oud en nieuw.
mmm eerst opruimen en hopen op een ps3
daarna gewoon zelfde doorgaan (school en rc)
denk dat ik wel soms op vwc zit en ff rond snuf maar niet veel begin daar pas mee in november.

eerst huilen dat mijn vw weg is en mijn geld dan cool vinden van het was super cool dan weer janken van we moeten een jaar wachten dan weer gaan gamen en best op school doen en weer flink op vwc zitten

Zo dan, we zitten nu in Januari.
Tijd om uit te gaan kijken naar de lente en de zomer.
Veel naar buiten, met school bezig natuurlijk, en genieten. Vuurwerk komt later wel weer.

wat ik na oud en nieuw doe
*stoppen met roken
*me meer verdiepen in hoe of wat in vuurwerk(kortom fabrieken bezoeken importeurs)
* rijbewijzen halen
*en is wat meer werken dan normaal
* auto kopen
* vakantie ben ik wel aan toe
* en sparen voor is wat keer op zak te hebben

Nou nu zit ik hier half slapend achter mn computer,, Ben op dit moment 36 uur en 3 kwartier wakker..

Word tijd om eerst eens te gaan slapen en dan langzaam maar lastig af te bouwen van de oud&nieuw periode.. Nu wordt het moeilijk om het dagelijks leven weer vlot te laten lopen..

Het deed me dan ook zeer goed om vandaag nog het gevoel te hebben dat het oudjaaravond was:D Er wordt hier op het moment nog volop gestookt:D

Het vuurwerkseizoen 2010/2011 is weer op zijn eind gekomen. Morgennacht begin de maand februari en dat betekend dat op Vuurwerkcrew de countdown weer dicht gaat. Ook de website AVP gaat tijdelijk weer dicht.

Al met al kijk ik terug op een geweldig vuurwerkseizoen, met een geweldige jaarwisseling. Nu is de tijd gekomen om vuurwerk weer op een laag pitje te zetten, en me te vermaken met andere leuke dingen.

Back
Bovenaan