Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
elke dag werken, daarna game, en veel vuurwerk filmpjes en foto's bekijken
vast lijstjes maken en kijken hoeveel potten we dit jaar bij elkaar hebben waarschijnlijk stuk of 50 a 60
- Studie
- Vaak diverse vuurwerkfora doorstruinen
- Foto's/ video's van vorig jaar kijken
- Lekker vaak een vuurwerkDVD'tje aanzetten
- lijstjes maken
- Indien mogelijk: snowkiten
en natuurlijk af en toe wat kindervuurwerk afsteken (Y)
Met school bezig zijn, jaja. Carnavalswagen bouwen, een grote hobby van mij, folders van vorig jaar doorkijken, filmpjes kijken en regelmatig op VWC kijken. Eind november begin december denk ik alleen maar aan vuurwerk, ga ik aansteeklonten van wc papier maken enzovoorts. Gewoon om de tijd te doden zegmaar.
Ik zit de laatste maanden van het jaar (ook daarvoor hoor) op dit geweldige vuurwerk forum.
Dat verminderd de kriebels niet echt maar ach dat gevoel brengt wel sfeer mee, als het echte jeuken begint de laatste weken van het jaar dan ga ik mijn oude vuurwerkfoldertjes weer erbij pakken en de eerste bestellingen plaatsen.
Buiten vuurwerk hou ik me druk bezig met het bijhouden van verschillende andere fora's van mijn anderen hobby's. Verder zit ik heel erg veel op mijn BMX, alleen helaas kan ik door een eerder ongeluk nu de komende weken niks doen. Mijn andere passie zijn sneakers en daar zoek ik heel het web voor af om die ene exclusieve in mijn collectie te krijgen.
Verder schiet er ook af en toe stiekem wat de lucht in, ik en jullie kunnen dat denk ik allemaal niet laten.
-School
-Weekenden naar buiten, gamen enz..
-Youtube doorzoeken.
Ik heb echt sinds een week dat ik me weer met vuurwerk wil bezig houden
Ach, heb het druk genoeg met school en voetbal, dus tot half november-begin december overleef ik wel.