Wat doe jij in de laatste paar maanden ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vrienden en vriendinnen,

Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

Iets wat nieuw is voor mij dit jaar is dat ik echt de noodzaak had om wat af te steken. Ookal was het maar een aansteeklont! Ben dit jaar zo erg bezig met deze geweldige hobby dat je soms echt denkt van: waarom maar 1 dag in het jaar? Normalitair gebeurd dat niet, maar de gevoelens werden nu even te groot.

Verder blijft ik genoeg actief op Vuurwerkcrew, AVPvuurwerk en Vuurwerkbelgie zodat ik genoeg te lezen heb. Daarnaast ben ik nu al een klein beetje aan het beginnen met kijken naar producten voor mijn collectie/ vuurwerkshow(tje). En uiteraard vuurwerkshows/ demoshows meepakken.

Dit jaar denk ik dat ik het volhoud omdat ik genoeg te doen heb, zo moet ik 3 dagen per week werken, de overige 4 ben ik misschien lekker druk op me pc aant *****n. En dan zijn er nog al die andere hobbies, waaronder hulpverlening fotografie wel t grootste is die me bezig houden. Dus, soms heb ik wel dipjes, als er niks te doen is, maar meestal vermaak ik me genoeg. En zelfs dan is er nog VWC/AVP/FPM.

Afgelopen jaar bleek dat ik er eigenlijk geen tijd voor had.
Werken en studeren zorgen er wel voor dat ik tot in december mij kan focussen op iets anders. Vorig jaar kwam ik pas in de stemming na de demo van de vuurwerkhal te Rijswijk.

Het was niet meer zo als in andere jaren. Weet niet of het oude gevoel ooit nog terug komt ook. Dus dan houd je al snel werken enz over haha.

Stage, werken, bezig met de auto, beheren van mijn server, moderator zijn op een groot forum (meer dan 80k geregistreerd) en met mijn computers bezig zijn.

Laatst bewerkt:
voorral veel werken, orders afmaken en binnenkrijgen.
tussendoor snel op een forum zoals deze een post plaatsen.

laatste 2/3 maanden ga ik naar belgie of koop ik wat in het binnenland'se circuit

laatste maand ga ik gewoon lekker stoken (op kleine schaal)

De kriebels groeien met de dag, dit jaar zijn ze er al vroeg, er zit nu al veel gekriebel in me, ik kom hier niet vanaf dus zit gewoon veel op het forum om lekker te praten over vuurwerk. Verder krijg ik (als het beter gaat dan afgelopen jaar) het druk met school en zorgt dat ook voor afleiding. :)

mijn ouders de oren van het hoofd afkletsen over vuurwerk,
en af en toe eens een donderpreek krijgen of ik astjeblieft mijn mond wil houden;)

Werken, VWC-en, veel lijstjes maken, in de maand december na sinterklaas beginnen met stoken van vuurwerk van vorig jaar!

Het begint al aardig te kriebelen bij mij.
Vooral nu dat ik vaker knallen hoor in de buurt.
Ik houd me vooral bezig met werken. Daarnaast veel op fora zitten zoals VWC, maar ook AVP.

timmeren, VWC, demo's bezoeken, sparen, veel kletsen over vuurwerk tegen mijn ouders,
vuurwerklijstjes maken. ( kan toch nooit in een keer goed)

Het leven gaat gewoon door. Van maandag tot vrijdag werken. Zaterdag stappen. Zondag meestal met vrienden/familie chillen
En voor je het week breekt de feestmaand december weer aan

Daar komt nog is bij dat ik nu ook druk bezig ben met mijn eigen site vuurwerkpunt. Daar zit ook genoeg tijd/energie in momenteel.
Dus de tijd vliegt

Werken, studeren en solliciteren is wat mij bezighoudt op het moment.

De kriebels zitten er ondanks dit alles zeer goed in, ik zit dan ook dagelijks even op het forum of op youtube wat filmpjes te bekijken.

Voordat we het door hebben is het alweer December, heerlijk :D

De tijd gaat als een dolle de laatste paar maanden.
Dinsdag tot zaterdag werk ik als chefkok in de horeca
Dus dat slokt al aardig wat tijd op.
Het voordeel is natuurlijk wel dat ik als kok s"ochtends pas laat begin,
Dus altijd veel tijd overhoud om sochtends en savonds lekker te forumen,
Wat al aardig wat kriebels wegneemt
Voor de rest maak ik lijsten met zekerheidjes en twijfelaars zodat ik mezelf lekker bezig kan houden.

- School
- Voorbereiden op PTA's
- Chillen
- Veeel VWC'en
- Folders lopen (Lekker nadenken over vuurwerk(A))
- Naar Walibi tijdens Halloween met m'n matties:D

Van maandag tot vrijdag gewoon naar school. Vrijdag avond naar buiten zoals altijd, en in het weekend doorbrengen met vrienden en mijn vriendin. Heb wel zin in oud en nieuw, maar het leven gaat gewoon door. Juist als je je met de standaard dingen alleen bezig houd gaat de tijd snel. Nog 87 nachtjes slapen natuurlijk! Dat zijn 12 weken en 3 dagen.

Back
Bovenaan