War Zone

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 9291
Artikelnaam: War Zone
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: 60 shots multishot met crackling staarten en witte sterren
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 21,50,-
Verpakkingseenheid: 12

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8933.jpg

De cake rechts van het midden.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming vann bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind hem eentonig met kleine effecten (kan ook door de afstand komen). De prijs daarentegen is wel weer ok.

Schuurmans, Schuurmans, Schuurmans, WAAR ZIJN JULLIE IN GODSNAAM MEE BEZIG

waarom een filmpje met deze zeer slechte kwaliteit online zetten en zo de eerste indrukken vrij geven van jullie nieuwe KABOOM collectie. Wie zit hier achter? Hier kan een baas van schuurmans of directie toch toestemming toch geen toestemming voor geven? dit gaat niet om een ijsje, dit gaat om jullie nieuwe collectie waarmee jullie opnieuw de naam die jullie vroeger hadden moeten zien terug verdienen.

serieus ik kan hier met mn pet niet bij. wat een ***kwaliteit filmpje. zo maak je dat mensen straks dingen slecht gaan vinden, doordat ze een verkeerde indruk hebben gekregen door slecht beeldmateriaal.

TRIEST!

verder vind ik deze cake ook te eentonig, te bursts lijken me nogal zwak, maar wel een leuke finale

en opzich was de prijs goed geweest, maar had dan nog wat meer in kleur afgewisseld.

Het is inderdaad triest waar ze mee bezig zijn. Hoe kan dit bedrijf 200 jaar bestaan?
Sinds 2000 is echt al het vuurwerk in dit klein rot landje van perfectie naar 3de hands gegaan.
Misschien eerder, maar in 2000 zag ik nog genoeg voor goedkoop, nu zie ik niks voor duur.

tsja, even oprakelen, aangezien wij deze gister avond nog 2x 8 tegelijk weg hebben gestookt. wat een geweld! deze moet toch eigenlijk wel gewoon terug komen, is een hoop low budget geweld!

Deze vorig jaar per 4 afgeschoten tijdens het inschieten, was wel geinig.
Verkrijgbaar bij TP vuurwerkshop, 2 stuks voor 21,50€

Back
Bovenaan