Wanneer haal jij je cat 1 op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De verhalen op het forum van afgelopen jaar qua cat1 waren positief. Zijn jullie dit jaar ook van plan om weer cat1 te kopen en zo ja neem je dit mee tijdens de afhaaldagen of maak je er gewoon een extra tripje van?

ik heb van de week toevallig al het eerste cat1 tripje gedaan hier in de buurt, eigenlijk elk jaar rond oktober wel even een rondje maken langs de lokale vuurwerk dealers om een praatje te maken een beetje cat1 te halen en een paar leuke dealtjes te proberen te regelen

Begin meestal rond sinterklaas, vind het ook altijd leuk om af te steken met Sinterklaas avond etc. Dan gaat het ook al echt opschieten…:handsup:

Heb nog wat Cat 1 van afgelopen jaar en denk niet dat ik er dit jaar wat van koop. Het is het toch net niet...

Mijn idee. Ik heb nog zoveel Cat1 van voorgaande jaren over dat het wel heel speciaal moet zijn wil ik er nog wat van aanschaffen. Dat Coronel autootje bijv. van GBV. Daar maak ik een uitzondering op.:wink:

Toevallig net nog even geweest naar de coppelmans, de kleine vroeg erom en had eigenlijk niks meer in huis. Leuk joh, beetje dat gevoel van vuurwerk ophalen weer terug. Ik haal daar ook altijd wat F2 vuurwerk dus goed om de sfeer alvast te proeven. Leuk gesprek nog even de met de kassiere die wat oudere zoons had, gaf ook aan dat ze zowel veel F1 kopen al als ook naar België gaan. Mooi om weer wat in het seizoen te komen!

Mijn idee. Ik heb nog zoveel Cat1 van voorgaande jaren over dat het wel heel speciaal moet zijn wil ik er nog wat van aanschaffen. Dat Coronel autootje bijv. van GBV. Daar maak ik een uitzondering op.:wink:
dacht dat jij toch ook de happiness fonteinen zou hebben maar kan het mis hebben :P

Jammer genoeg is dat geen cat1.

Maar verder helemaal met je eens. Het moet wel echt leuk zijn wil ik het kopen. Andere kant, het blijft leuk om vuurwerk te kopen, ook al is het cat1.

Voor een week of 3 a 4 terug de gedachte gehad om wat winkels te bekijken, big bazar vestiging zou open zijn maar was dicht, intratuin had niks, vorige week bij de intratuin voor de tuin & bij de kassa was het dan toch raak, een ruime hoek met veel aanbod in diverse prijsklasse! Toch even wat meegenomen en een kleine impressie gefilmd.

Eigenlijk van plan helemaal geen cat1 meer te kopen. Helemaal nu het funke spul niet meer te krijgen is, dat vond ik namelijk wel het beste spul.

Normaal zit ik op het puntje van mijn stoel als het om cat 1. gaat. Helemaal buiten het seizoen om.
Echter zijn de prijzen en de kwaliteit enorm gedaald en de run erop flink gestegen. Zodoende vrees ik dat er voorlopig weinig bijkomt. In mei heb ik toevallig wat kleine dingen in duitsland gehaald in van die eurowinkeltjes. Dat is natuurlijk wel goud.

Niet. Misschien dat ik de verleiding niet kan weerstaan als ik langs een schap met cat.1 loop, maar in principe koop ik geen cat.1 spul.

Mooie schoen cadeautjes hier met CAT 1. Fonteinen pakketje van de Action valt niet eens tegen ...

Vandaag weer wat gekocht. Zelf doe ik er eigenlijk weinig mee, maar blijft ideaal stookvoer voor de kids.

IMG_9191.jpg

Personlijk snap ik het negatieve rond cat1 niet zo heel erg goed.
We zijn volgens mij allemaal begonnen met trektouwtjes sterretjes & morningglory's.
Dat er een hoop minder goed cat1 is de laatste jaren tja regeltjes regeltjes regeltjes.
Als je een beetje goed rond kijkt is er echt nog wel goed cat1 te vinden.leuke assortimentjes en van bepaalde merken knappe bengalen en fontijntjez. Er is nog genoeg jaarrond stookplezier te vinden.

Screenshot_20230727_090510_Gallery.jpg

Zo is het Heistek. Er zitten nog steeds leuke dingen tussen en om te zien dat de kids er van genieten en dezelfde vreugde ervaren die ik vroeger had wanneer ik met m’n rugzakje vol kleinspul door de wijk trok is onbetaalbaar. Helaas is er onder F2 anno 2023 weinig over waarmee ze zich lang kunnen vermaken en voor 18 uur mag dat sowieso niet natuurlijk.

Cat 1 ligt hier al enige weken in huis. Voor de kinderen natuurlijk. Helaas heeft f2 weinig tot geen producten voor kinderen. Hier in huis lopen er 3 van 6.t/m 13 jaar. Cat 1 wordt hier zolangzamerhand uitgebannen. Dit jaar is er een cursus f2 afsteken op straat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan