Wanneer begint bij jullie de kriebels?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?
Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december?
Laat het hier weten.

Ik heb altijd de kriebels, maar vanaf vandaag is het opeens een stuk heftiger geworden door al dat geprat over de count down etc etc, ach nog 122 dagen en we mogen weer :D

Nu zeker weten, en straks helemaal als AVP open gaat, en natuurlijk ben ik evenvaak op vwc te vinden!

Ik sta op barsten! wilde link van cascada last christmas geven, dus die bleef aanstaan, en ik was een bericht aan het typen!

Je begrijpt het al, volop kriebels!

Straks nog meer (de meesten snappen da wel he)

De kriebels zijn er het hele jaar door, maar pas vanaf november begint bij mij de adrenaline pas écht te gieren! De wintertijd is dan ingegaan, het is 's avonds eerder donker, de dagen duren korter, het wordt kouder...

Vooral in december begint m'n hart vol verwachting te kloppen. De winkels zijn gezellig ingericht en versierd, sint- of kerstmuziek galmt door het winkelcentrum, je ruikt de geur van verse speculaas of oliebollen, lekker dicht bij de verwarming, kachel of openhaard zitten met warme chocomel, 's avonds hoor je enkele verdwaalde knallen, onderweg naar school vriezen je klauwen eraf als je geen handschoenen draagt en natuurlijk de vele demo's en shows bezoeken.

En zo komen we steeds dichter bij die ene dag in het jaar :)

Eigenlijk het helejaar, maar bijv. op deze dag is het tog meer.. Omdat dan nu de countdown open is en avp bijna open gaat :)

En dan over 2 weken is het gewoon weer wat minder (niet over maar wat minder als vandaag) en dan weer als de wintermaanden begint, krijg ik weer meer kriebels :D

zo de knetter:D vanmiddag had ik helemaal het gevoel nog niet te pakken, nu heb ik gewoon de kriebels in mn buik:D goed teken dus!

Kriebels....tsja, wat zijn kriebels? Ik heb op 1 januari al gruwelijke kriebels als ik 's morgens de resten bijeen veeg. De geur aan m'n handen ruik. De buurjongen met de laatste kanonslagen in de weer zie. De nieuw geplaatste films op VWC lees.
Ik heb 31 januari kriebels. Kriebels als AVP afsluit en PyroFM presenteert. Als ik de écht AVP diehards die nauwelijks op VWC komen vaarwel zeg.
Kriebels half februari. Bij die eerste vuurwerkshow sinds oud en nieuw. De geur van kruit weer eens door je haren - 's morgens vroeg nog in je kussen.
Kriebels bij die dikke vuurwerkshow in Duitsland, waar de kruitresten op je bril vallen. Waar je met een stel freaks finaal uit je plaat gaat alsof we kleine kinderen zijn met oudjaarsnacht. Waar we etiketjes en weigeraars zoeken in het gras.
Kriebels in augustus, als de eerste nieuwe producten voor aankomend jaar weer veelbelovend bekend worden gemaakt. Kriebels bij het zien van de filmpjes, bij het aanschouwen van primeurs die VWC weer heeft.
31 augustus op 1 september - onontkoombare kriebels. AVP is niet meer, maar de kriebels blijven. Je voelt de sfeer in de lucht, in de chatbox. Iedereen weet het: het seizoen gaat beginnen.
Oktoberkriebels - een klasse apart. De dagen korten, de temperatuur daalt. Herfstvakantie wordt aangekondigd: de eerste België-kriebels bij de illegaal vuurwerk fanaten komen weer. Filmpjes van nieuwe producten druppelen binnen. Oef, die ene cake uit Baarle is toch wel erg lekker...stap ik vandaag of morgen op lijn 132?
Eind november komen de eerste openbare demo's weer. Een weerzien met freaks, productfilms niet aan te slepen. Decembernoobs worden wakker uit hun zomerslaap.
December - geen houden meer aan. De eerste week weinig kriebels; iedereen is aan de Sint. Tweede week elke avond wel een demo. Kriebels elke avond aanwezig - vanavond dan eindelijk die filmpjes van die ene importeur binnen?! Derde zaterdag in december onmogelijke kriebels. Met meer dan 30 demo's door het heel het land is het keuzes maken. Maar geen demo die de honger naar anti-jeukpoeder kan stoppen.
Half december - lijstjes maken, LIJSTJES MAKEN! Films kijken, lijstjes aanpassen...arghh! Kriebels niet te stillen met lijstjes.
Kerst...wie heeft dat verzonnen? Mja, dan maar wat minder kriebels. Familie-etentjes; pure verplichting.
27 december. De één na laatste dag tot alles losbarst. Waar is die tijd toch gebleven? Straks moet ik werken in de vuurwerkwinkel, en ik heb nog steeds niet alle producten en films gezien! Hoe moet ik nou m'n lijstjes afmaken?! Snel doorwerken dan maar.
29 december - kriebels als om 6 uur de wekker gaat. Yes, eindelijk vuurwerk door m'n handen laten gaan in de winkel! Kriebel kan zo gestild worden, maar de jeuk wordt eigenlijk alleen maar groter. Groter en groter, totdat het op 31 december in de naävond een climax bereikt.

Kriebels? Welnee. Heel geen last van :rolleyes:

Had dit jaar al sinds eind mei weer de kriebels, zoals je ziet aan me toenemende bezoek aan deze forum. Maar vanacht, om 12 uur begint t echt.

De echte kriebels natuurlijk 1september,maarr als ik 1maal mijn eerste show heb gezien dan begint het natuurlijk ook al weer te kriebelen(juni:p)

Back
Bovenaan