Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.

Ik moet zeggen dat door de 1e demo's en het vele nieuws, het al wel weer aardig begint te kriebelen. Het wordt weer flink levendig hier op het forum met al die nieuwe producten .... Lekker hoor !

Dit jaar het hele jaar wel blijven plakken, maar deze tijd met nieuwe producten/filmpjes en meer drukte is wel zo gezellig!
Demo’s weer gestart, lekkere tijd!

In feite gaan de kriebels nooit weg, maar, ze liggen op de achtergrond.

Al is t voor mij wel altijd al zo geweest dat sinds het vuurwerkfestival van Scheveningen, en al helemaal sinds dat de countdown/AVP forum online/open gingen, de kriebels echt naar de voorgrond kwamen.

Kriebels zijn hier het hele jaar aanwezig. Uiteraard in het begin minder, maar nu de demo's zijn begonnen, veel artikelen al bekend zijn en nu helemaal de countdown open is wordt het wel een stuk heftiger.

Hele jaar door een hobby! Kriebels komen in december. Echt jeuk na de kerst haha.
Is ook wel anders geweest hoor, heb jarenlang kriebels gehad vanaf september. Na een tijdje komen er andere prioriteiten en ga je er anders mee om.

Eigenlijk is mijn grootste drang wel begin het jaar! Dan weet ik niet waar ik het moet zoeken. Direct wil ik weer inkopen doen, dan sukkelt het even in. Maar dan begin zomer. Eerste heldere nacht, ben ik direct weer hooked.

Alhoewel de kriebels door het jaar heen wel aanwezig zijn, komen ze na de zomervakantie toch echt wel fors terug. Vanaf dan lijkt de tijd ook altijd een stuk sneller te gaan. Nu de eerste demo's zijn geschoten is het echter dermate hoog geworden, dat alleen de decemberstress het nog kan overtreffen!

Hier dit jaar pas kriebels since vandaag . De nodige uitgaven moesten eerst zoals nieuwe meubelen en reparaties aan de auto helaas. Normaal al volop bestellen in januari nu pas vanaf september helaas

Het is september er is al veel nieuws te bewonderen, en er komt nog veel meer aan. Dus ja het kriebelt.

De kruitstress sluimert het hele jaar wel door, maar na de zomervakantie als de demo's beginnen en de nieuwe produkten online komen slaat ie elk jaar weel vol toe. Dus wanneer de kriebels beginnen? Ehhh... nu! :)

Wanneer gaan ze toch eens weg is de vraag. :bonk:

Mede door dit forum heb ik eigenlijk wel 24/7, er 'last' van. Eind januari wordt het even minder. Daarna aantal weken de focus op Vastenavend (carnaval). En dan komt het geen alweer wat in de top 5 van mn bucket-list staat. Fallas in Valencia. Weer een maand later beginnen de eerste showtjes weer op gang te komen, en nog veel erger.. vakantiegeld komt binnen! Dus dan begin je op een random dinsdagavond, met 25 graden buiten, weer lijstjes te maken... Dan kan het hard gaan met de kriebels, en voor je het weet is het 1 september. Importeursdemo's, nieuwe producten, Zena trophy, (freak)winkels openen met nieuwe assortiment, etc. etc.

Op het moment dat mijn vakantie is afgelopen ik een leeg gevoel krijg omdat ik me akelig voel.
Dan gaat het van start bij mij en als de mussen van het dak vallen en ik vuurwerk bestel
Vanaf dan krijg ik kriebels

Vanaf de eerste demo begint het langzaam wel op gang te komen. Maar het totale gevoel is niet meer zo hevig als dat dit 10 jaar geleden was helaas. Hoe het komt geen idee, wel jammer maar het is niet anders. Ik denk zelf dat al het gezeik eromheen en het niet meer overdag stoken de grootste oorzaken zijn.

andere jaren had ik allang kriebels..
tot nu toe nog niets..

vannacht wel gedroomd dat het 31december was en ik nog geen vuurwerk had :o
denk dat het nu tijd is voor actie :)

Voor mij blijven ze het hele jaar wel. Vaak in januari nog actief hier op de fora chat box. Dan feb lekker naar fallas toe leven. Dan fallas normaal gesproken std van de partij (afgelopen jaar niet ivm overlijden van mn vader die maand). Dan vaak wat rustiger. Tot september de demo's weer beginnen en ik kan gaan plannen van een show of wat ik doe. Alleen is bij mij altijd tot <1 maand van te voren nog niet bekend waar ik stook (afgelopen jaar met vrienden afgestoken daar std te stoken maar soms komt er wat tussen) en dus ook niet bezig met bestellen wel een top x gemaakt met leuke hebbe dingtje's en zal dan laat bestellen. En hopelijk nog net een freakactie (van vuurwerk perdoos mee kunnen pakken)

andere jaren had ik allang kriebels..
tot nu toe nog niets..

vannacht wel gedroomd dat het 31december was en ik nog geen vuurwerk had :o
denk dat het nu tijd is voor actie :)
bij mij valt het de afgelopen 3 a 2 jaar ook tegen met de kriebels. maar ik merk dat ze nu al wat beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan