Wall of Silver XXL [Uitloop 2017]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: EVO-0003
Artikelnaam: Wall of Silver XXL
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Silver crackling mine to red or green strobe and silver crackling willow finale.
Tijdsduur: 15 - 20 sec.
Stijghoogte: 15 – 20 meter
Afmetingen: 32 x 18 x 17,5 cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 42,75 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

evo-0003_wall-of-silver-xxl_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wij hebben er helaas niet de tijd voor gekregen om de cakes uitvoerig te testen en te filmen door de verlate levering.
Ik ben al heel blij dat ik het nog op tijd heb gekregen om door te leveren aan de dealers.

Ik heb er echter vertrouwen in dat het goed zal zijn.
Kijk naar Pangu en de kwaliteit ervan.
Ons vuurwerk komt uit dezelfde fabriek.

gr

We gaan binnenkort de producten in Nederland schieten om er goede duidelijke filmpjes van te maken voor de site.
Daarbij zullen de fora bij interesse uitgenodigd worden.
Zo krijgen we per product veel beeld materiaal en zien we hoe de producten presteren in hun uppie en de consument en mogelijk nieuwe afnemers een goed beeld kunnen vormen van de stukken.

gr

Heb al een kleine preview mogen bewonderen van de geupgrade Wall cakes en kan daar maar een ding over zeggen: TOP!! Deze gaan er dit jaar zeker komen :)

Is er ook iemand die een filmpje heeft van afgelopen oud en nieuw?
Denk het haast niet omdat het er anders wel op zou staan, maar als iemand het per ongeluk vergeten is dan zie ik hem graag. Als de crackling goed is namelijk past hij wel in mijn showtje.
greetzz

Is er ook iemand die een filmpje heeft van afgelopen oud en nieuw?
Denk het haast niet omdat het er anders wel op zou staan, maar als iemand het per ongeluk vergeten is dan zie ik hem graag. Als de crackling goed is namelijk past hij wel in mijn showtje.
greetzz

Gewoon bestellen! 12,50 man!

nou ja,
Als hij dit jaar ge-upgrade is dan is dat denk ik niet zonder reden;-)
Maar de wall of gold ziet er wel leuk uit.
greetzz

Ik zal proberen op korte termijn een filmpje van deze uitloper te plaatsen.

gr

Hoeft niet Marchel!! Ik vond er nog een op mn telefoon. Gefilmd met een S3. Zit trouwens nog een rij effecten boven de laatste mines die ik niet verwacht had en er dus ook niet opstaan. Vind het een topcake voor de prijs waarvoor hij nu verkrijgbaar is.

Back
Bovenaan